خبر فوری

 
 
دیدار رئیس اتحادیه بین المجالس با مقامات ایالت پنجاب
کد خبر :122797378

12:21 1399/06/06


برچسب ها : اتحادیه بین المجالس, پاکستان, پاکستان و اتحادیه بین المجالس, فرماندار پنجاب, وزیر ارشد پنجاب,

خانم گابریلا کویس بیرن رئیس اتحادیه بین المجالس با چودری سرور فرماندار و عثمان بزدار وزیر ارشد ایالت پنجاب دیدار کرد که در این دیدار موضوعات کشمیر، کووید 19 و دیگر امور دوجانبه محور گفتگوی میان مقامات پاکستان و رئیس اتحادیه بین المجالس بودند.


پنجاب: به گزارش راز نیوز| خانم گابریلا کویس بیرن رئیس اتحادیه بین المجالس که به دعوت رئیس مجلس سنای پاکستان طی سفر پنج روزه در پاکستان حضور دارد در ادامه دیدار های خود با مقامات پاکستانی، عصر روز گذشته با چودری سرور فرماندار و عثمان بزدار وزیر ارشد ایالت پنجاب دیدار کرد که در این دیدار موضوعات کشمیر، کووید 19 و دیگر امور دوجانبه محور گفتگوی میان مقامات پاکستان و رئیس اتحادیه بین المجالس بودند.

رئیس اتحادیه بین المجالس با ستودن فعالیت های رفاهی در دوران شیوع ویروس همه گیر کرونا، تلاش های پاکستان برای کنترل این ویروس را نمونه توصیف کرد و ابراز داشت که سیاست قرنطینه هوشمند و دیگر اقدامات موجب بهبودی وضعیت پاکستان در زمینه کرونا شده است.  به منظور بهبودی حقوق انسانی، همکاری های نهادی را تقویت خواهیم بخشید.

فرماندار ایالت پنجاب نیز در این دیدار با تاکید به بررسی نقش حقوق بشر در کشمیر اشغالی توسط جامعه جهانی و اتحادیه بین المجالس، گفت: هند همچنان به نقض قطعنامه های سازمان ملل در کشمیر ادامه می دهد. وی افزود: مردم کشمیر قبل از شیوع بیماری همه گیر کرونا با قرنطینه و قانون منع آمد و شد از سوی دولت هند مواجه شدند، درحالیکه پاکستان در حال نقش آفرینی در زمینه امنیت و ثبات در منطقه است.

 

 

عثمان بزدار وزیر ارشد ایالت پنجاب ضمن عرض تبریک به خانم گابریلا جهت 130 ساله شدن اتحادیه، تلاش های خانم گابریلا از بستر اتحادیه بین المجالس برای برتری پارلمان در جهان را مورد ستایش قرار داد و افزود که پاکستان به منظور تقویت سیستم جمهوری به برتری پارلمان باور دارد. دولت طی دو سال حکومت خود اقدامات بی نظیری برای رفاه مردم انجام داده است.

ارسال نظر

 
1