خبر فوری

 
 
دیدار دستیار وزیر امور خارجه آمریکا با وزیر مبارزه با مواد مخدر پاکستان
کد خبر :715408006

16:53 1401/04/09


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و آمریکا, دستیار وزیر امور خارجه در امور بین الملل مواد مخدر و اجرای قانون آمریکا, نواب زاده شاه زین بوگتی, وزیر فدرال مبارزه با مواد مخدر پاکستان,

دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در امور مبارزه با مواد مخدر و وزیر مبارزه با مواد مخدر پاکستان در خصوص مناسبات دوجانبه و امور منطقه ای به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در امور مبارزه با مواد مخدر و وزیر مبارزه با مواد مخدر پاکستان در خصوص مناسبات دوجانبه و امور منطقه ای به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، تاد دی رابینسون دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در امور بین الملل مواد مخدر و اجرای قانون آمریکا که در صدر هیئت عالی رتبه به پاکستان سفر کرده امروز بعد از ظهر با شاه زین بگتی وزیر مبارزه با مواد مخدر پاکستان دیدار کرد.

در این دیدار دو طرف در خصوص مناسبات دوجانبه دوستانه و ارتقای همکاری در زمینه مبارزه با مواد مخدر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شاه زین بگتی وزیر مبارزه با مواد مخدر پاکستان در این خصوص ابراز داشت: آمریکا فناوری های گوناگون و خودرو را برای مقابله با مواد مخدر و قاچاق آن در اختیار پاکستان قرار خواهد داد. ما برای متوقف نمودن قاچاق مواد مخدر از فناوری پهپاد بهره خواهیم برد و رایزنی با شرکت های محلی در این خصوص تداوم دارد.

وی در ادامه از اقدامات آمریکا در امر مقابله با مواد مخدر تمجید نمود و گفت: بدین منظور آموزش های لازم به افراد مختلف ارائه خواهد شد.

ارسال نظر

 
1