خبر فوری

 
 

پنجاب: به گزارش راز نیوز| شیخ محمد بن عبدالکریم العیسی دبیرکل سازمان ارتباط جهان اسلام با چودری پرویز الهی سروزیر ایالت پنجاب دیدار کرده است.

وزیر ارشد ایالت پنجاب در این دیدار ضمن تمجید از خدمات گرانقدر دبیرکل برای دین، اظهار داشت: قانونگذاری که شما در مورد دین انجام داده اید قابل ستایش است، ما از خدمات دینی شما از ته دل سپاسگذاریم و برای آنها ارزش قائل هستیم، خدواند به شما اجر این کار را خواهد داد.

وی اظهار داشت که طی مشورت با علما، مطالب و کتب مبنی بر تنفر دینی توقیف و محدودیت اعمال شد و تمامی ادبیات جنجالی مصادره شده است.

 

 

گفتنی است در این دیدار نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی نیز حضور داشت.

دبیرکل ارتباط جهان اسلام در گفتگو با وزیر ارشد ایالت پنجاب با بیان اینکه وزیر ارشد با تشریع سوگند ختم نبوت در سند ازدواج گامی تاریخی برداشته است، افزود: اقدامات فرخنده قابل تقدیر و خیر می باشد، کاری که در این زمینه انجام می دهید توفیقی است که از جانب خداوند متعال به شما عطا شده است. ما اشتیاق ویژه شما در زمینه خدمات دینی را با دید ارزش می نگریم و دعا می کنیم موفقیت های بیشتری در امور دینی به دست آورید. شیخ و هیئت همراه در پایان این دیدار از وزیر ارشد ایالت پنجاب بابت پذیرایی و مهمان نوازی فوق العاده تشکر و قدردانی کردند.

ارسال نظر

 
1