خبر فوری

 
 
دیدار خداحافظی فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان با ارتشبد قمر جاوید باجوا، اسامی نامزدهای فرماندهی نیروی هوایی
کد خبر :2007584452

15:21 1399/12/26


برچسب ها : ژنرال قمر جاوید باجوا, فرمانده ارتش پاکستان, فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان, مجاهد انور خان,

مجاهد انور خان فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان امروز با حضور در ستاد فرماندهی مرکزی در راولپندی، با ارتشبد قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان دیدار خداحافظی انجام داد.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| مجاهد انور خان فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان امروز با حضور در ستاد فرماندهی مرکزی در راولپندی، علاوه بر دیدار با ارتشبد قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان، توسط رژه افتخاری مورد استقبال قرار گرفت و سپس با حضور در مزار شهدا، با قرار دادن دسته گل بر مزار ادای احترام کرد.

فرمانده ارتش پاکستان در این دیدار ضمن ستودن و تمجید فعالیت و خدمات فرمانده نیروی هوایی، همکاری او در زمینه مبارزه با تروریسم با را مورد ستایش قرار داد.

گفتنی است مجاهد انور خان مورخ 18 مارس-28 اسفند بازنشست خواهد شد و مراسم انتقال این سمت به فرمانده جدید در ستاد فرماندهی نیروی هوایی ارتش پاکستان برگزار خواهد شد. گفته می شود که اسامی 4 تن از فرماندهان عالی رتبه و باتجربه نیروی هوایی برای عمران خان نخست وزیر پاکستان ارسال شده است که اسامی نامزدهای فرماندهی نیروی هوایی ارتش پاکستان بدین شرح است : سپهبد نعمان علی، سپهبد ظهیر احمد بابر، سپهبد جواد سعید و سپهبد حسیب پراچه ؛

ارسال نظر

 
1