خبر فوری

 
 
دیدار خداحافظی سفیر لهستان با دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان
کد خبر :2139833122

14:55 1400/05/23


برچسب ها : پاکستان و لهستان, پایان ماموریت دیپلماتیک, دکتر عارف علوی, دیدار خداحافظی, رئیس جمهور پاکستان, سفیر لهستان,

پیوتراو پالنسکی سفیر لهستان در اسلام آباد در پایان ماموریتش با حضور در ساختمان ریاست جمهوری پاکستان با دکتر عارف علوی دیدار خداحافظی انجام داد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| پیوتراو پالنسکی سفیر لهستان در اسلام آباد در پایان ماموریتش با حضور در ساختمان ریاست جمهوری پاکستان با دکتر عارف علوی دیدار خداحافظی انجام داد.

رئیس جمهور پاکستان در این دیدار با بیان اینکه ظرفیت بالایی جهت تقویت تجارت میان دو کشور پاکستان و لهستان وجود دارد و دو کشور ضروری است تا به منظور منافع مشترک همکاری های اقتصادی و معاملاتی فیمابین را افزایش دهند، افزود: فرصت های عالی جهت سرمایه گذاری در پاکستان وجود دارد، سرمایه گذاران لهستان از سیاست های خوب تجاری و اوضاع بهتر امنیتی پاکستان استفاده کنند.

دکتر عارف علوی ضمن تاکید بر موضوع تقویت همکاری های فرهنگی میان دوطرف، اظهار داشت که دو کشور می توانند روابط خود را از طریق حفاظت مشترک از میراث ملی، پروژه های بازسازی مشترک، تبادل هیئت های فرهنگی و روابط عمومی، تقویت بخشند. دانشجویان پاکستانی حاضر در مراکز آموزشی عالی رتبه لهستان، می توانند نقش کلیدی جهت مستحکم نمودن روابط فرهنگی دو کشور ایفا نمایند. وی با ستودن تمایل شرکت نفت و گاز لهستان برای گسترش فعالیت های تجاری خود در پاکستان، از تلاش های سفیر لهستان جهت تقویت و گسترش روابط تجاری و اقتصادی بین دوطرف قدردانی به عمل آورد.

سفیر لهستان در پایان ماموریتش در اسلام آباد، با ستودن سیاست های پاکستان، گفت: پاکستان به طور چشمگیری درحال رشد و پیشرفت است، نوجوانان باید از فرصت های اقتصادی روبه رشد استفاده کنند.

ارسال نظر

 
1