خبر فوری

 
 
دیدار حسن نوریان و هیئت همراه با رئیس جمعیت علمای پاکستان در ایالت سند
کد خبر :1682553345

17:02 1400/12/03


برچسب ها : ایالت سند, تفرقه گرایی, جمعیت علمای پاکستان, حسن نوریان, حیدرآباد, سرکنسول ایران, سرکنسول ایران در کراچی, شورای همبستگی ملی پاکستان, صاحبزاده ابوالخیر محمد زبیر, وحدت,

حسن نوریان سرکنسول ایران و هیئت همراه با دکتر صاحب زاده ابوالخیر محمد زبیر رئیس جمعیت علمای پاکستان و شورای همبستگی ملی در دانشگاه مجدیه حیدر آباد ایالت سند دیدار کرد.


 

سند: به گزارش راز نیوز | حسن نوریان سرکنسول ایران و هیئت همراه با دکتر صاحبزاده ابوالخیر محمد زبیر رئیس جمعیت علمای پاکستان و شورای همبستگی ملی در دانشگاه مجدیه حیدر آباد ایالت سند دیدار و از کلیه واحدهای دانشگاه بازدید کردند.

حسن نوریان نقش شورای همبستگی ملی را بدلیل انجام اقدامات ریشه کنی فرقه گرایی در کشور پاکستان ستود و گفت: در حال حاضر توطئه های دشمنان اسلام در حال افزایش است و آنها می خواهند با برافروختن آتش فرقه گرایی در پاکستان به اهداف شوم خود دست یابند.

وی افزود: باید از تشکل و فرقه های عضو شورای همبستگی ملی و رهبران این سازمان ها به ویژه رئیس شورای همبستگی ملی و جمعیت علمای پاکستان، دکتر صاحب زاده ابوالخیر محمد زبیر بدلیل حفظ فضای وحدت و وفاق میان تمامی فرقه ها که از نیازهای مهم زمانه است، نقش اساسی دارند، تقدیر و تشکر به عمل آورد.

حسن نوریان همچنین در بازدید از اتاق بازرگانی حیدرآباد با تجار و صنعتگران پاکستانی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، حسن نوریان گفت: ایران خواهان افزایش تجارت دوجانبه با پاکستان است همچنین با برگزاری نمایشگاه ها و سمینارهای صنعتی، واردات و صادرات هر دو کشور را افزایش خواهیم داد.

وی افزود: به زودی نمایشگاهی از محصولات ایرانی در حیدرآباد برپا خواهد شد و فرصت های سرمایه گذاری و تجاری گسترده ای در ایران وجود دارد و اگر جامعه تجاری حیدرآباد منتفع شود، کنسولگری ایران تمام همکاری های لازم را گسترش خواهد داد.

وی گفت: وبینار بین المللی در ارتباط با ارتقای فعالیت های تجاری در حال برگزاری است و اتاق بازرگانی حیدرآباد سعی کند در این وبینار شرکت به عمل رساند.

پیش از این فیضان الهی رئیس اتاق بازرگانی حیدرآباد ضمن خیرمقدم به مهمانان، حیدرآباد را دومین قطب تجاری و صنعتی سند دانست و گفت: حیدرآباد پنبه خام، نخ نساجی، ملاس نساجی، فرآورده های نفتی، ابزار جراحی، کالاها، صنایع دستی، میوه جات، گل و سبزیجات را از سراسر جهان صادر می کند.

 

ارسال نظر

 
1