خبر فوری

 
 
دیدار حبیب احمد کنسول افتخاری فدراسیون روسیه با وزیر راه آهن پاکستان
کد خبر :1183269094

15:16 1400/04/24


برچسب ها : اعظم سواتی, پاکستان و روسیه, حبیب احمد, سرکنسول افتخاری فدراسیون روسیه, وزیر راه آهن و هوانوردی پاکستان,

حبیب احمد سرکنسول افتخاری فدراسیون روسیه در اسلام آباد و مدیرعامل شرکت عمرانی حبیب رفیق روز گذشته با اعظم سواتی وزیر راه آهن دولت فدرال پاکستان دیدار نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| حبیب احمد کنسول افتخاری فدراسیون روسیه در اسلام آباد و مدیرعامل شرکت عمرانی حبیب رفیق روز گذشته با اعظم سواتی وزیر راه آهن دولت فدرال پاکستان دیدار نمود.

دو طرف در این دیدار پیرامون موضوعات مختلف مورد علاقه دوجانبه و همچنین پروژه های مربوط به حوزه راه آهن شرکت عمرانی حبیب رفیق به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار که مسئولان ارشد وزارت راه آهن پاکستان نیز حضور داشتند، اعظم سواتی وزیر راه آهن فدرال پاکستان بر لزوم فعال سازی بخش راه آهن از طریق همکاری با بخش خصوصی تاکید ورزید.

حبیب احمد در این دیدار ابراز داشت: سرمایه گذاری و فناوری روسی برای بخش های مختلف راه آهن در دسترس است و کنسول روسیه علاقه ای وافر برای توسعه و ایجاد اصلاحات در بخش راه آهن پاکستان دارد، ما می توانیم فناوری لازم برای توسعه واگن ها و قطارهای باری را فراهم کند.

اعظم سواتی وزیر راه آهن پاکستان نیز در این دیدار با استقبال از پیشنهادات کنسول افتخاری روسیه ابراز داشت: ما در حال تلاش برای توسعه بخش راه آهن پاکستان برای تبدیل آن به یک ارگان پیشرفته هستیم تا بدین صورت سفر از طریق بخش راه آهن به ایمن ترین سفر تبدیل گردد.

وی افزود: ما نیاز به انجام اقدامات برای کاهش خسارت در بخش های مختلف داریم و برای افزایش ظرفیت های تولید و ایجاد بهره وری کمپین های آگاه سازی راه اندازی شود، ما در حال رشد سریع در بخش فناوری اطلاعات هستیم.

 

ارسال نظر

 
1