خبر فوری

 
 
دیدار جولی کوئنن با صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :608354030

18:07 1400/11/16


برچسب ها : USAID, آژانس توسعه بین المللی ایالات متحده, اسلام آباد, پاکستان و آمریکا, دیدار, رئیس مجلس سنای پاکستان, روابط دوجانبه, صادق سنجرانی, گفتگو, محمد صادق سنجرانی, همکاری دوجانبه,

جولی کوئنن رئیس آژانس توسعه بین المللی ایالات متحده آمریکا (USAID) برای پاکستان با صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | جولی کوئنن رئیس آژانس توسعه بین المللی ایالات متحده آمریکا (USAID) برای پاکستان با صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، در مورد موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله پروژه های مختلفی که توسط USAID در پاکستان انجام می شود همچنین مسائل مربوط به اصلاحات اقتصادی و سیاسی بحث بررسی شد.

صادق سنجرانی ازدولت ایالات متحده آمریکا جهت کمک های توسعه ای و اقدامات USAID برای توسعه مناطق محروم پاکستان تشکر کرد و گفت: خدمات USAID در بهبود زیرساخت های لازم برای توسعه پاکستان، افزایش فرصت های اقتصادی و ارتقای رفاه قابل ستایش است. همچنین پاکستان برای روابط خود با آمریکا ارزش قائل بوده و خواهان تقویت روابط اقتصادی می باشد و همینطور مشارکت عمیق و قوی میان پاکستان و آمریکا برای صلح، امنیت و رفاه در منطقه دوجانبه سودمند و مهم است.

رئیس مجلس سنای پاکستان بدلیل حمایت USAID از پاکستان جهت ارتقای آموزش و بهداشت در پاکستان به ویژه در زمان شیوع ویروس کرونا تشکر کرد.

در این دیدار بر ضرورت حمایت از مردم افغانستان جهت اخذ هرگونه اقدامات ممکن برای جلوگیری از بروز بحران انسانی و فاجعه اقتصادی در افغانستان تاکید و از همکاری اخیر پاکستان در روند خروج دیپلمات های خارجی از افغانستان قدردانی شد.

در ادامه، رئیس USAID گفت: USAID به تلاش های خود برای توسعه مناطق محروم پاکستان ادامه خواهد داد همچنین آمریکا به عنوان یک کشور مهم در منطقه به دنبال توسعه بیشتر روابط با پاکستان است.

 

ارسال نظر

 
1