خبر فوری

 
 
دیدار جداگانه سفرای یونان و پرتغال با فرمانده نیروی دریایی پاکستان
کد خبر :1683405641

15:04 1399/11/21


برچسب ها : امنیت دریایی, امیر دریابد محمد امجد خان نیازی, پاکستان و پرتغال, پاکستان و یونان, سفیر پرتغال, سفیر یونان, فرمانده نیروی دریایی پاکستان,

سفرای کشورهای یونان و پرتغال در اسلام آباد امروز سه شنبه به صورت جداگانه با فرمانده نیروی دریایی پاکستان به دیدار و رایزنی پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفرای کشورهای یونان و پرتغال در اسلام آباد امروز سه شنبه به صورت جداگانه با فرمانده نیروی دریایی پاکستان به دیدار و رایزنی پرداختند.

طبق اعلام روابط عمومی نیروی دریایی پاکستان، آندریاس پاپاستاورو سفیر یونان در اسلام آباد با حضور مرکز فرماندهی نیروی دریایی پاکستان در اسلام آباد با دریابُد محمد امجد خان نیازی دیدار و رایزنی نمودند.

طبق جزئیات منتشر شده از سوی سخنگوی نیروی دریایی پاکستان، دو طرف در این دیدار پیرامون مناسبات دوجانبه اسلام آباد و آتن در بخش های مختلف و دیگر موضوعات مورد علاقه منطقه ای و بین المللی بحث و گفتگو نمودند.

دو طرف همچنین در خصوص مسائل مختلف مربوط به امنیت دریایی و گسترش سطح همکاری های دریایی میان دو کشور به تبادل نظر پرداختند.

علاوه بر این پائولو نئوز پوچینو سفیر کشور پرتغال نیز با حضور در پایگاه فرماندهی نیروی دریایی پاکستان با دریابُد محمد امجد خان نیازی به دیدار و گفتگو پرداخت.

در این دیدار موضوعات مختلف منطقه ای و بین المللی و همچنین مناسبات دوجانبه میان پاکستان و پرتغال مورد بحث قرار گرفت.

ارسال نظر

 
1