خبر فوری

 
 
دیدار جداگانه سفرای پاکستان در پرتغال و بلژیک با دکتر عارف علوی رئیس جمهور کشور پاکستان
کد خبر :491241293

16:15 1398/05/11


برچسب ها : بلژیک, پاکستان, پرتغال, دکتر عارف علوی, سفیر,

دکتر عارف علوی رئیس جمهور کشور پاکستان در دیدار با جاوید جلیل ختک و ظهیر اسلم جنجوعه سفرای کشور پاکستان در کشورهای پرتغال و بلژیک گفت: کشور پاکستان کشوری صلح دوست و خواهان روابطی مستحکم و پایدار با کشورهای منطقه مخصوصا همسایه است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز، دکتر عارف علوی رئیس جمهور کشور پاکستان در دیدار با جاوید جلیل ختک و ظهیر اسلم جنجوعه سفرای کشور پاکستان در کشورهای پرتغال و بلژیک با اظهار این موضوع که کشور پاکستان کشوری صلح دوست و خواهان روابطی مستحکم و پایدار با کشورهای منطقه مخصوصا همسایه است، ابراز داشت: پاکستان به همراه جمون کشمیر خواستار انجام مذاکراتی نتیجه بخش با هند در خصوص دیگر مسائل نیز است و انجام اقداماتی در زمینه توسعه روابط تجاری با کشورهای پرتغال و بلژیک امری ضروری و مهم است.
رئیس جمهور پاکستان طی دیدارهای جداگانه با سفرای پاکستان ابراز داشت که پاکستان دارای زمینه های گردشگری فراوانی است و باید سفرا در کشورهای نامبرده در این زمینه و مخصوصا روابط دوجانبه باتوجه به اتحادیه اروپا به طور جدی اقداماتی انجام دهند. از طرفی دولت پاکستان در تلاش برای افزایش صادرات محصولات ارزش افزوده و فراهم کردن زمینه مساعد برای سرمایه گذاری و تجارت در این کشور است. وی با تاکید بر مسئله روابط اقتصادی بیان داشت که سفرا باید اقدامات ضروری و حتمی در این زمینه را انجام دهند.
دکتر عارف علوی در ادامه گفتگوی خود مدعی شد که پاکستان تنها کشوری است که با تروریسم مبارزه کرده است و توانسته این معضل را شکست دهد.

ارسال نظر

 
1