خبر فوری

 
دیدار جداگانه سفرای پاکستان در مراکش و سنگاپور با رئیس جمهور پاکستان
کد خبر :526172058

14:16 1398/05/03


برچسب ها : پاکستان و سنگاپور, پاکستان و مراکش, رئیس جمهور پاکستان, عارف علوی,

سفرای نامزد پاکستان در کشورهای مراکش و سنگاپور روز گذشته با حضور در کاخ ریاست جمهوری پاکستان با دکتر عارف علوی رئیس جمهور این کشور دیدار کردند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز سفرای نامزد پاکستان در کشورهای مراکش و سنگاپور روز گذشته با حضور در کاخ ریاست جمهوری پاکستان با دکتر عارف علوی رئیس جمهور این کشور دیدار کردند.

بر اساس جزئیات منتشر شده حامد اصغر خان سفیر نامزد پاکستان در مراکش با حضور در کاخ ریاست جمهوری با دکتر عارف علوی دیدار کرد.

دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان در این دیدار اظهار داشت: پاکستان روابط خود با کشور مراکش را مهم و حیاتی می داند و ما خواهان گسترش روابط و همکاری های دوجانبه میان پاکستان و مراکش هستیم.

وی با تاکید بر همکاری اقتصادی و تجاری میان دو کشور خواهان افزایش حجم تجارت میان پاکستان و مراکش شد و سفیر پاکستان در مراکش را نسبت به استفاده هرچه بهتر از ظرفیت های موجود جهت گسترش و تعمیق روابط تجاری و اقتصادی میان پاکستان و مراکش سوق داد.

خانم رکسانا افضل سفیر نامزد پاکستان در سنگاپور نیز به صورت جداگانه با حضور در کاخ رئیس جمهوری پاکستان با دکتر عارف علوی دیدار کرد.

دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان در این دیدار با تاکید بر انجام اقدامات موثر در زمینه گسترش سطح روابط میان پاکستان و سنگاپور از سفیر پاکستان در سنگاپور خواست شرکت های پاکستانی در سنگاپور را نسبت به استفاده هرچه بهتر از فرصت های موجود جهت سرمایه گذاری در پاکستان ترغیب نماید.

ارسال نظر

 
1