خبر فوری

 
 
دیدار بلاول بوتو زرداری با وزیر امور خارجه مصر در حاشیه اجلاس جهانی تغییرات اقلیمی
کد خبر :342929441

19:21 1401/08/18


برچسب ها : بلاول بوتو زرداری, پاکستان و مصر, دیدار, سامح شکری, گفتگو, وزیر امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه مصر,

بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان در حاشیه کنفرانس سازمان ملل متحد در خصوص چارچوب تغییرات اقلیمی با سامح شکری وزیر امور خارجه مصر در شهر ساحلی شرم الشیخ دیدار و گفتگو کرد.


 

شرم الشیخ: به گزارش راز نیوز | بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان در حاشیه کنفرانس سازمان ملل متحد در خصوص چارچوب تغییرات اقلیمی با سامح شکری وزیر امور خارجه مصر در شهر ساحلی شرم الشیخ دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار روابط مورد علاقه دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت، همچنین هر دو وزرای خارجه توافق کردند که کمیته عالی مشترک را در سال 2023 در پاکستان تشکیل دهند.

در این نشست، بلاول بوتو زرداری بیان کرد: مشارکت پاکستان در کنفرانس سازمان ملل متحد در خصوص چارچوب تغییرات اقلیمی نشان دهنده آن است که پاکستان به اجلاس جهانی تغییرات اقلیمی توجه ویژه ای دارد در حالی که این کشور اخیراً در معرض سیل های ویرانگر قرار گرفته است.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که این کنفرانس نتایج مطلوبی را به همراه داشته باشد که بتواند اقدامات بین المللی اقلیمی را در سطوح مختلف افزایش دهد.

در پایان این دیدار، سامح شکری وزیر امور خارجه مصر ضمن خوش آمدگویی به هیئت پاکستانی اذعان کرد: مصر مایل است روابط خود را با پاکستان در زمینه های مختلف با هدف دستیابی به منافع متقابل و پیشبرد برنامه های توسعه در هر دو کشور گسترش بخشد.

ارسال نظر

 
1