خبر فوری

 
 
دیدار بلاول بوتو زرداری با وزیر امور خارجه فرانسه در مصر پیرامون مبارزه با تغیرات اقلیمی
کد خبر :2090811519

18:47 1401/08/18


برچسب ها : بلاول بوتو زرداری, پاکستان و گروه G77, حنا ربانی, دیدار, مصر, وزیر امور خارجه پاکستان, وزیر امور خارجه فرانسه,

بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه به همراه حنا ربانی کهر وزیر مشاور در امور خارجه دولت پاکستان طی سفر به مصر در حاشیه اجلاس گروه G77 با کاترین کولونا وزیر امور خارجه فرانسه دیدار و گفتگو کرد.


 

مصر: به گزارش راز نیوز | بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه به همراه حنا ربانی کهر وزیر مشاور در امور خارجه دولت پاکستان طی سفر به مصر در حاشیه اجلاس گروه G77 با کاترین کولونا وزیر امور خارجه فرانسه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، موضوعات مورد علاقه از جمله روابط دوجانبه میان پاکستان و فرانسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت، همچنین در ادامه، بلاول بوتو زرداری از کاترین کولونا به دلیل کمک های دولت فرانسه به آسیب دیدگان سیل در پاکستان قدردانی کرد.

وزرای خارجه پاکستان و فرانسه توافق کردند که برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی با یکدیگر همکاری کنند، در همین حال، وزیر امور خارجه پاکستان بلاول بوتو زرداری از ابتکارات امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در خصوص مبارزه با تغییرات آب و هوایی تشکر به عمل آورد.

ارسال نظر

 
1