خبر فوری

 
دیدار برگزارکننده گروه دوستی پارلمانی پاکستان-عراق با حمید عباس لفتا سفیر عراق
کد خبر :39957050

14:30 1401/12/02


برچسب ها : پاکستان و عراق, حامد عباس, روابط دوجانبه, زائران پاکستانی, زائران حسینی, سفیر عراق, گروه دوستی پارلمانی,

خانم شگفته جمانی برگزار کننده گروه دوستی پارلمانی پاکستان-عراق روز دوشنبه 20 فوریه (1اسفند) با حامد عباس لفتا سفیر عراق در اسلام آباد دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| خانم شگفته جمانی برگزار کننده گروه دوستی پارلمانی پاکستان-عراق روز دوشنبه 20 فوریه (1اسفند) با حامد عباس لفتا سفیر عراق در اسلام آباد دیدار کرد. در این بین در مورد راه ها و ابزارهای تقویت همکاری های دوجانبه بین دو کشور بحث و گفتگو شد.

خانم شگفته جمانی ضمن تاکید بر تقویت بیشتر همکاری های دوجانبه نزدیک و تمایل به تقویت بیشتر روابط همه جانبه متقابل، اظهار داشت: روابط دیرینه و همکاری متقابل دوکشور ریشه عمیقی در ایمان، ارزش ها و وابستگی های فرهنگی مشترک دارد.

گفتنی است در این بین همچنین در مورد مسائل مربوط به سفر زائران پاکستانی به عراق و روابط مردمی میان دو کشور بحث و گفتگو انجام شد.

خانم شگفته ضمن قدردانی از اقدامات دولت عراق برای رفاه زائرین، خواستار تسهیل بیشتر در صدور روادید و سفر به ویژه در ایام عاشورا محرم و اربعین شد.

سفیر کشور عراق اظهار داشت که این دیدار ها نقشی محوری در ارتقای دیپلماسی پارلمانی، ارتباطات مردمی و تبادلات پارلمانی دارد.

ارسال نظر

 
1