خبر فوری

 
 
دیدار ایلس ویلز با وزیر کشور پاکستان
کد خبر :1621115362

18:49 1398/10/30


برچسب ها : ایلس ویلز, پاکستان و آمریکا, وزیر کشور,

ایلس ویلز به همراه هیئت همراه، در دیدار با اعجاز احمد شاه وزیر فدرال کشور پاکستان، به گفتگو در رابطه با مسائل امنیتی و امور داخلی پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| ایلس ویلز به همراه هیئت همراه، در دیدار با اعجاز احمد شاه وزیر فدرال کشور پاکستان، به گفتگو در رابطه با مسائل امنیتی و امور داخلی پرداخت.
اعجاز احمد شاه، گفت: راه حلی برای بررسی مشکلات مهاجران غیر قانونی پاکستانی در خارج از کشور، برای تأیید گذرنامه و اسناد مسافرتی آنها تنظیم کرده ایم و گزارش پرونده های ماه های نوامبر ، دسامبر و ژانویه را به سفارت آمریکا ارسال کرد ایم؛ وی با اشاره به ساخت روندی برای ثبت نام سازمان های مردم نهاد، تصریح داشت که سازمان ها باید ایمن باشند و به آنها برای دفاع از خود فرصت داده می شود. سازمانهایی که استانداردها را رعایت می کنند با مشکل روبرو نخواهند شد.

 ایلس ویلز، از این اقدام پاکستان ابراز خرسندی کرده و گفت: تلاش های پاکستان را تحسین می‌کنیم. از شنیدن اینکه دولت فدرال پاکستان در چنین مدت کوتاهی عملکرد بسیار خوبی داشته است، بی‌نهایت خوشحالیم. اعجاز شاه، تصریح داشت که معرفی این ابتکارات برای پیشرفت خود ما نیز بسیار خوشایند است.
وزیر فدرال کشور پاکستان باتوجه به پیشنهاد هیئت آمریکایی در رابطه با خواسته آنها برای ایجاد یک سیستم مستحکم برای استفاده از آن در آینده، استقبال کرد ‌.

ارسال نظر

 
1