خبر فوری

 
دیدار امیر دریادار خانزادی با فرمانده نیروی دریایی پاکستان
کد خبر :497109252

15:24 1398/09/18


برچسب ها : پاکستان و ایران, ظفر محمود عباسی, نیروی دریایی ایران, نیروی دریایی پاکستان,

فرمانده نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران با دریابُد ظفر محمود عباسی فرمانده نیروی دریایی پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| فرمانده نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران با دریابُد  ظفر محمود عباسی فرمانده نیروی دریایی پاکستان دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران با استقبال رسمی فرمانده نیروی دریایی پاکستان و رژه نیروهای تشریفات در پایگاه مرکزی نیروی دریایی پاکستان حضور یافت.

وی سپس با دریابُد  ظفر محمود عباسی فرمانده نیروی دریایی پاکستان دیدار نمود، دو طرف در این دیدار مناسبات مختلف دوجانبه از جمله گسترش همکاری ها در بخش نیروی دریایی میان پاکستان و ایران به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دریابُد  ظفر محمود عباسی فرمانده نیروی دریایی پاکستان در این دیدار همتای ایرانی خود را از اقدامات نیروی دریایی پاکستان در زمینه مبارزه با تروریسم و حفظ امنیت دریایی منطقه آگاه ساخت.

فرمانده نیروی دریایی پاکستان در این دیدار با اشاره به مسئله کشمیر، اقدام هند در لغو مواد 35A و 370 مبنی بر لغو رتبه ویژه منطقه کشمیر را به اطلاع دریادار خانزادی رساند.

امیر دریادار حسین خانزادی نیز در دیدار با همتای پاکستانی خود از تلاش ها و اقدامات نیروی دریایی پاکستان در زمینه حفظ امنیت و ثبات منطقه تمجید نمود.

 

 

ارسال نظر

 
1