خبر فوری

 
 
دیدار اسحاق دار وزیر خزانه داری پاکستان با معاون بانک جهانی در واشنگتن
کد خبر :1588610786

12:20 1401/07/23


برچسب ها : پاکستان و بانک جهانی, محمد اسحاق دار, معاون منطقه ای بانک جهانی در آسیای جنوبی, وزارت خزانه داری پاکستان, وزیر خزانه داری پاکستان,

اسحاق دار وزیر خزانه داری پاکستان در ادامه دیدارهای خود در واشنگتن با معاون آسیای جنوبی بانک جهانی به دیدار و رایزنی پرداخت.


واشنگتن: به گزارش راز نیوز| اسحاق دار وزیر خزانه داری پاکستان در ادامه دیدارهای خود در واشنگتن با معاون آسیای جنوبی بانک جهانی به دیدار و رایزنی پرداخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سناتور محمد اسحاق دار وزیر خزانه داری پاکستان که به آمریکا سفر کرده است، روز پنجشنبه در صدر هیئت عالی رتبه با مارتن ریزر معاون بانک جهانی برای آسیای جنوبی دیدار کرد.

وزیر خزانه داری پاکستان در این دیدار معاون بانک جهانی را از اقدامات صورت گرفته از سوی دولت حاکم برای ایجاد ثبات اقتصادی در پاکستان آگاه ساخت.

در این دیدار دو طرف همچنین به بررسی سطح همکاری‌ها میان پاکستان و بانک جهانی و طرح‌های در حال اجرا و آینده مشترک میان دو طرف پرداختند.

اسحاق دار وزیر خزانه داری پاکستان از نقش بانک جهانی در توسعه اقتصادی و اجتماعی پاکستان تمجید نمود و گفت: بانک جهانی شریک دیرینه توسعه و شکوفایی پاکستان است.

وی همچنین معاون بانک جهانی را از وضعیت به وجود آمده پس از سیل اخیر در پاکستان و مشکلات و چالش‌های پیش رو آگاه ساخت.

مارتن ریزر معاون بانک جهانی برای آسیای جنوبی نیز در این دیدار بر تداوم همکاری‌های بانک جهانی با پاکستان تأکید کرد.

در این دیدار مسعود خان سفیر پاکستان در واشنگتن، دکتر عایشه غوث پاشا وزیر دولت پاکستان در امور خزانه داری، ایاز صادق وزیر امور اقتصادی دولت فدرال پاکستان و حامد یعقوب شیخ معاون وزارت خزانه داری پاکستان نیز حضور داشتند.

 

ارسال نظر

 
1