خبر فوری

 
 
دیدار اسحاق دار با مدیر عامل شرکت مالی تجارت اسلامی و دیگر مقامات در واشنگتن
کد خبر :960934028

14:59 1401/07/25


برچسب ها : اسحاق دار, پاکستان و صندوق بین المللی پول, دیدار, محمد اسحاق دار, واشنگتن, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

اسحاق دار وزیر دارایی و درآمد پاکستان در حاشیه نشست مدیران ارشد صندوق بین المللی پول با مدیر عامل شرکت مالی تجارت اسلامی (ITFC) مهندس هانی سلیم سنبل و اندرو توره رئیس منطقه ای اروپای مرکزی و شرقی در واشنگتن دیدار و گفتگو کرد.


 

واشنگتن: به گزارش راز نیوز | اسحاق دار وزیر دارایی و درآمد پاکستان در حاشیه نشست مدیران ارشد صندوق بین المللی پول با مدیر عامل شرکت مالی تجارت اسلامی (ITFC) مهندس هانی سلیم سنبل و اندرو توره رئیس منطقه ای اروپای مرکزی و شرقی در واشنگتن دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله بررسی راه های تقویت روابط و همکاری میان پاکستان و ITFC مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 اسحاق دار همچنین، سلیم سنبل را از وضعیت اقتصادی پاکستان آگاه کرد و حمایت شرکت مالی تجارت اسلامی را از پاکستان مورد ستایش و قدردانی فرار داد.

وی همچنیثن در دیدار با اندرو توره رئیس منطقه ای اروپای مرکزی و شرقی، گفت: جذب سرمایه گذاران خارجی ایالات متحده در تمام بخش های اقتصادی از اولویت های اصلی دولت می باشد و پاکستان بر ایجاد محیطی مناسب برای تجارت متمرکز است و از تمامی پیشنهادها استقبال می کند.

وزیر دارایی و درآمد پاکستان در حاشیه نشست صندوق بین المللی پول با آژانس تضمین سرمایه گذاری چندجانبه دیدار و در این نشست موضوعات مختلفی از جمله ارتقای حضور آژانس در پاکستان و همچنین محصولات مالی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

 
1