خبر فوری

 
رئیس جمهور پاکستان طی دیدار با سفیر پاکستان در نپال، خواهان افزایش همکاری با نپال شد.
کد خبر :1097577949

16:32 1399/08/14


برچسب ها : پاکستان, دکتر عارف علوی, رئیس جمهور پاکستان, سفیر پاکستان در نپال, عارف علوی, نپال,

دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان در گفتگو با سفیر پاکستان در نپال خواهان افزایش همکاری بین پاکستان و نپال شد


اسلام آباد: به گزارش رازنیوز | دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان در گفتگو با سید حیدر شاه سفیر پاکستان در نپال با بیان اینکه پاکستان برای روابط خود با نپال اهمیت ویژه ای قائل است و امکان پیشرفت بیشتر در روابط اقتصادی، سیاسی و فرهنگی دو کشور وجود دارد، گفت: شما باید اقدامات هند علیه مسلمانان و دیگر اقلیت ها را در سطح بین المللی مطرح کنید.

رئیس جمهور پاکستان گفت: پاکستان برای روابط خود با نپال اهمیت ویژه ای قائل است و پاکستان به دنبال گسترش و تقویت بیشتر روابط دو جانبه با نپال در زمینه های مورد علاقه متقابل است.

 دکتر عارف علوی همچنین اظهار داشت:  امکان بهبود بیشتر  روابط اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بین پاکستان و نپال وجود دارد، همکاری بین پاکستان و نپال  در زمینه هایی مانند کشاورزی ، داروسازی ، فناوری اطلاعات ، منسوجات و ابزار جراحی باید افزایش یابد. وی همچنین اظهار امیدواری کرد که سفیران جدید نقش فعالی در تقویت بیشتر روابط اقتصادی و فرهنگی بین دو کشور داشته باشند. وی همچنین ادامه داد: سفیر معرفی شده باید سعی کند اقدامات نقض قوانین حقوق بشری در کشمیر و اشغالی توسط هند را در سطح بین الملل افشا کند.

 

ارسال نظر

 
1