خبر فوری

 
دکتر عارف علوی برای شرکت در اجلاس سران اکو به پایتخت ترکمنستان سفر خواهد کرد
کد خبر :38318157

18:27 1400/09/06


برچسب ها : اجلاس سازمان همکاری اقتصادی, پاکستان و ترکمنستان, پاکستان و سازمان همکاری اقتصادی, ترکمنستان, دکتر عارف علوی, رئیس جمهور پاکستان, رئیس جمهور ترکمنستان, سازمان اکو,

دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان برای شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری های اقتصادی (اکو) در عشق آباد به تاریخ 7 آذرماه (28 نوامبر) به ترکمنستان سفر خواهد کرد.


 

عشق آباد: به گزارش راز نیوز | دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان برای شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری های اقتصادی (اکو) در عشق آباد به تاریخ 7 آذرماه (28 نوامبر) به ترکمنستان سفر خواهد کرد.

پانزدهمین اجلاس سازمان همکاری اقتصادی(اکو) به ریاست قربان‌ قلی بردی‌ محمدف رئیس جمهور ترکمنستان برگزار خواهد شد.

کتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان در این اجلاس سخنرانی کرده و مواضع پاکستان در موضوعات مختلف را بیان خواهد کرد همچنین این اجلاس علاوه بر بررسی برنامه ها و فعالیت های اکو، چشم انداز اکو برای سال 2025 را نیز بررسی خواهد کرد.

رئیس جمهور پاکستان همچنین در حاشیه اجلاس سران اکو با سایر رهبران شرکت کننده در این اجلاس، دیدارهای دوجانبه خواهد داشت.

لازم به ذکر است، سازمان همکاری اقتصادی اکو یک سازمان تجارت و توسعه اقتصادی منطقه ای است که در سال 1985 تأسیس شد و کشورهایی همچون پاکستان، ایران، ترکیه، افغانستان، ترکمنستان، قرقیزستان، ازبکستان، قزاقستان، تاجیکستان و جمهوری آذربایجان، ۱۰ عضو سازمان همکاری اقتصادی اکو را تشکیل می‌دهند. ‌

ارسال نظر

 
1