خبر فوری

 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دکتر خرم طارق رئیس اتاق بازرگانی و صنایع فیصل آباد بعدازظهر پنجشنبه 25 اسفند با سفیر اندونزی در سفارتخانه این کشور دیدار کرد.

براساس گزارش، در این دیدار در خصوص ارتقای روابط تجاری فیمابین گفتگو و توافق شد تا دو کشور برادر اسلامی حداکثر استفاده از فرصت های تجاری دوطرف را کنند.

 

سفیر اندونزی با بیان اینکه پاکستان و اندونزی، هردو کشور های درحال توسعه بوده و با مشکلات مشابهی مواجه هستند، گفت: ضروری است دو کشور به صورت دوجانبه همکاری داشته باشند. پاکستان همچنین می تواند پرستار های متخصص و آموزش دیده در زمینه بهداشت به اندونزی بفرستد.

دکتر خرم طارق به نقش فیصل آباد در اقتصاد پاکستان اشاره کرد و گفت: منسوجات وجه تمایز این شهر در سطح جهانی است، بنابراین اندونزی برای تامین نیازهای نساجی خود به ارتباط مستقیم با فیصل آباد نیاز دارد.

وی ضمن دعوت از سفیر اندونزی برای بازدید از شهر فیصل آباد، اظهار داشت که پاکستان مقدار زیادی روغن خوراکی از اندونزی وارد می کند. اندونزی نیز برای افزایش واردات منسوجات از پاکستان باید ارتباط مستقیم میان تجار دو کشور ایجاد کند.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع فیصل آباد همچنین پیشنهاد تبادل هیئت های تجاری میان دو کشور و برگزاری نمایشگاه تک کشوری را داد.   

ارسال نظر

 
1