خبر فوری

 
 
دونالد ترامپ،دروغگو ترین رئیس جمهور آمریکا
کد خبر :1085293552

21:19 1397/06/24


برچسب ها : آمریکا, دونالد ترامپ,

دونالد ترامپ تنها در 601 روز از ریاست جمهوری خود در سخنرانی های مختلف،5 هزار بار به دروغگویی پرداخته است.


واشنگتن:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری اکسپرس نیوز،روزنامه آمریکایی واشنگتن پست با انتشار یک مضمون خبری جنجالی درباره دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور نوشت:دونالد ترامپ تنها در 601 روز از ریاست جمهوری خود در سخنرانی های مختلف،5 هزار بار به دروغگویی پرداخته است.

دونالد ترامپ در صد روز ابتدایی پس از منصوب شدن در سمت ریاست جمهوری، بر اساس رقم 4.9 درصد دروغگویی روزانه 32 بار در سخنان خود دروغ گفته است که در میان این دروغگویی های وی انکار پیام توییتری خود و دیگر سخنرانی های خود نیز شامل می شود.

بر اساس این گزارش دونالد ترامپ،بیشترین دروغ را در یک نشست خبری با خبرنگاران را در 7 سپتامبر بیان کرده است.وی در طی 120 دقیقه نشست خبری،125 بار به دروغگویی پرداخته است و یک روز قبل نیز در سخنرانی خود در ایالت مونتانا 74 بار سخنان دروغ  به زبان آورده است.

وی در یکی از سخنرانی های خود به دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری اعتراف نموده بود،اما در ملاقات خود با پوتین صحبت های خود را انکار نمود و دخالت روسیه در انتخابات را به راحتی تکذیب کرد و پس از انتقادات شدید علیه وی،مجددا به تغییر موضع پرداخت و روسیه را به دخالت در انتخابات متهم کرد.

ارسال نظر

 
1