خبر فوری

 
 
دولت پاکستان : قرارداد 15 ساله LNG با قطر را ادامه خواهیم داد
کد خبر :2073511890

16:47 1397/10/26


برچسب ها : LNG, پاکستان, قطر, گاز مایع,

دولت پاکستان براساس قرار داد 15 ساله دریافت LNG گاز مایع از قطر، از این کشور درخواست کاهش قیمت این توافقنامه را شده است. گفتنی است دولت فعلی پاکستان با اجرای دیگر نکات این توافقنامه گفته است که از قطر خواستار کاهش قیمت و پرداخت هزینه آن با تاخیر را خواستاریم.


 

به گزارش راز نيوز، دولت پاکستان براساس قرار داد 15 ساله دریافت LNG گاز مایع از قطر، از این کشور درخواست کاهش قیمت این توافقنامه را شده است. گفتنی است دولت فعلی پاکستان با اجرای دیگر نکات این توافقنامه گفته است که از قطر خواستار کاهش قیمت و پرداخت هزینه آن با تاخیر را خواستاریم.

وزیر نفت پاکستان با اشاره به سفر ولیعهد عربستان سعودی در هفته پایانی ماه فوریه سال 2019 میلادی به پاکستان گفت : با حضور وی در پاکستان بر یادداشت تفاهمی سرمایه گذاری 10 میلیاردی عربستان سعودی در بندر گوادر امضاء خواهد شد.

وی درخصوص سفر نخست وزیر این کشور عمران خان در 2 بهمن سال جاری به قطر گفت : عمران خان در این سفر از دولت قطر خواستار تسهیل امر پرداخت هزینه LNG با تاخیر و کاهش قیمت آن خواهد شد.

گفتنی است مقامات حزب تحریک انصاف PTI، دولت سابق این کشور (حزب مسلم لیگ ن) را به دلیل امضای چنین قرار دادی به شدت مورد انتقاد قرار داده بودند.

وزیر نفت پاکستان طی بیاناتی در 9 آذر ماه سال جاری گفته بود که دولت در رابطه با این قرار داد 15 ساله در حال تجدید نظر است، اما تصمیم نهایی پس از ارائه گزارش وزارت در دیدار با نخست وزیر اخذ خواهد شد.

گفتنی است در حال حاضر دولت پاکستان در این رابطه اظهار داشته است که این قرار داد را ادامه خواهد داد، اما درخصوص کاهش قیمت گاز با دولت قطر گفت و گو خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1