خبر فوری

 
 
دولت فدرال و پنجاب: علیه ناشران و سخنرانی های تفرقه افکن بدون هیچ گونه تبعیضی اقدام خواهد شد
کد خبر :1414773409

15:23 1399/11/05


برچسب ها : پنجاب, پیر نور الحق قادری, دولت پنجاب, شیخ رشید, شیخ رشید احمد, عثمان بزدار, نور الحق قادری, وزیر ارشد ایالت پنجاب, وزیر امور مذهبی, وزیر امور مذهبی پاکستان, وزیر کشور پاکستان,

شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان به همراه پیر نورالحق قادری وزیر امور مذهبی پاکستان با عثمان بزدار وزیر ارشد ایالت پنجاب دیدار کردند. در این دیدار موضوعات منافع متقابل و مسائل سیاسی و نظم و قانون مورد بحث قرار گرفت همچنین گام های ارتقاء هماهنگی مذهبی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


پنجاب: به گزارش راز نیوز | شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان به همراه پیر نورالحق قادری وزیر امور مذهبی پاکستان با عثمان بزدار وزیر ارشد ایالت پنجاب در دفتر وی دیدار کردند. در این دیدار موضعات منافع متقابل و مسائل سیاسی و نظم و قانون مورد بحث قرار گرفت همچنین گام های ارتقاء هماهنگی مذهبی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر ارشد پنجاب گفت دولت های فدرال و پنجاب تصمیم گرفته اند که ناشران تفرقه انگیز مذهبی را سرکوب کنند.

وزرای فدرال و امور مذهبی پاکستان در واکنش به این تصمیم بیان کردند که علیه سخنرانی های تحریک آمیز نیز بدون هیچ گونه تبعیضی اقدام خواهد شد.

در این دیدار طرفین توافق کردند که تمام اقدامات ممكن برای بهبود هر چه بیشتر نظم و قانون و اوضاع امنیتی انجام شود و تصمیم گرفته شد تا با کسانی كه نوشته های تفرقه انگیز مذهبی را منتشر و توزیع می كنند برخورد شود.

عثمان بزدار وزیر ارشد پنجاب در این باره گفت که تمام اقدامات لازم برای محافظت از جان و مال مردم انجام خواهد شد. دولت پنجاب برای اطمینان از حاکمیت قانون تمام تلاش خود را خواهد کرد. هیچ کس در ایالت پنجاب مجاز نیست که قانون شکنی کند و علیه کسانی که قانون را بازیچه دست خود می کنند اقدامات سختگیرانه ای انجام خواهد شد. حاکمیت قانون به هر قیمتی در این ایالت تضمین می شود. خاک وطن از ما وحدت و همبستگی می خواهد. کسانی که بذر نفاق می کارند باید پاسخگو باشند. ما توطئه اشرار برای تفرقه بین ملت را خنثی خواهیم کرد.

شیخ رشید احمد بیان کرد که وزارت کشور پاکستان از دولت ایالت پنجاب در مورد وضعیت نظم و قانون حمایت خواهد کرد. مردم دست رد بر سینه کسانی که منافع شخصی را به منافع ملی ترجیح می دهند زده اند.

نور الحق قادری وزیر امور مذهبی پاکستان اظهار داشت که جامعه نیاز به تحمل، میانه روی و اعتدال دارد. پاکستان بیش از هر زمان دیگری به وحدت نیاز دارد.

ارسال نظر

 
1