خبر فوری

 
 
دو کشته و 19 زخمی در اثر انفجار بمب در بازار مرکزی کوهلو در بلوچستان
کد خبر :676247534

14:58 1401/07/09


برچسب ها : انفجار بمب, انفجار بمب کنترل از راه دور, سپاه مرزی پاکستان, شهرستان کوهلو, نیروهای اف سی پاکستان, نیروهای سپاه مرزی پاکستان,

در اثر انفجار بمب در بازار مرکزی کوهلو در ایالت بلوچستان پاکستان دو تن از جمله ساجد لاشاری عضو نیروی سپاه مرزی پاکستان کشته و 19 تن دیگر نیز زخمی شدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| در اثر انفجار بمب در بازار مرکزی کوهلو در ایالت بلوچستان پاکستان دو تن از جمله ساجد لاشاری عضو نیروی سپاه مرزی پاکستان کشته و 19 تن دیگر نیز زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، اصغر مری سرپرست کادر درمان بیمارستان مرکزی منطقه در این خصوص ابراز داشت: تعداد 21 زخمی به بیمارستان ما منتقل شدند که دو تن از آنان جان باختند.

وی افزود: از میان 19 نفر از مجروحان حادثه انفجار تعداد 12 نفر که وضعیت وخیمی داشتند به بیمارستان دیره غازی خان منتقل شدند.

میر ضیاء مشاور امور داخلی ایالت بلوچستان ضمن محکوم نمودن این حمله خواستار ارائه گزارش از معاون کمیسر منطقه کوهلو شد و طی حکمی دستور داد تمامی ابعاد این حادثه بررسی و اقدامات لازم برای ارائه کمک‌های درمانی و پزشکی به مجروحان صورت گیرد.

نصیب الله مری وزیر آموزش و پرورش محلی بلوچستان نیز با حضور در محل بیمارستان مرکزی منطقه وضعیت اضطراری در این بیمارستان را اعلام نمود.

وی در گفتگو با خبرنگاران ابراز داشت: در اثر حادثه انفجار در بازار مرکزی کوهلو 20 تن زخمی شدند که وضعیت 12 تن از آنان وخیم گزارش شده است.

وی افزود: خدمات درمانی به تمامی مجروحان این حادثه در حال ارائه است و در صورت وخامت اوضاع هرکدام از حادثه دیدگان به صورت فوری به ملتان منتقل خواهد شد.

پس از این انفجار پلیس و نیروهای امنیتی سپاه مرزی با حضور در محل حادثه، منطقه را تحت محاصره خود درآوردند.

به گفته پلیس این انفجار در منطقه گنجان آباد شهرستان کوهلو ایالت بلوچستان به وقوع پیوست و در زمان انفجار تعداد کثیری از مردم در محل حضور داشتند.

پلیس افزود: در این انفجار مقدار دو کیلوگرم مواد منفجره مورد استفاده قرار گرفته است که از طریق کنترل از راه دور منفجر گردید.

ارسال نظر

 
1