خبر فوری

 
دو تن از شهروندان پاکستان در رادار اف بی آی آمریکا
کد خبر :1723483647

15:23 1400/01/31


برچسب ها : FBI, اداره تحقیقات فدرال آمریکا, پاکستان و آمریکا, تحت تعقیب, جعل اسناد, کراچی,

اداره تحقیقات فدرال آمریکا FBI در اعلامیه ای با تحت تعقیب اعلام کردن مجتبی رضا و محسن رضا دو تن از شهروندان پاکستانی مقیم کراچی به اتهام مدیریت و اداره شرکت های جعل اسناد و پاسپورت، آنها را تحت تعقیب ویژه قرار داد.


واشنگتن: به گزارش راز نیوز| اداره تحقیقات فدرال آمریکا FBI در اعلامیه ای با تحت تعقیب اعلام کردن مجتبی رضا و محسن رضا دو تن از شهروندان پاکستانی مقیم کراچی به اتهام مدیریت و اداره شرکت های جعل اسناد و پاسپورت، آنها را تحت تعقیب ویژه قرار داد. گفتنی است اف بی آی دو نفر از شش پاکستانی که در جعل اسناد با آژانس تحقیقات اینترنتی شرکت امنیت سایبری روسیه IRA که احتمالا در انتخابات آمریکا دست داشته است را به دلیل همکاری با آن در فهرست 104 نفر تحت تعقیب جرایم اینترنتی در سراسر جهان قرار داده است.

 گفتنی است وزارت خزانه داری آمریکا تمامی مشخصات فردی شش تبعه پاکستانی من جمله تمام ایمیل های استفاده شده و جزئیات حساب ارز رمز نگاری شده را به اشتراک گذاشته است. اف بی آئی از مردم خواست تا درصورتی که اطلاعاتی از حضور این افراد دارند، اطلاعات را به دفتر محلی اف بی آی، نزدیکترین سفارت یا کنسولگری ایالات متحده ارائه دهند.

ناگفته نماند پیش از این وزارت خزانه داری ایالات متحده آمریکا علاوه بر ممنوعه قرار دادن شرکت های روسی و پاکستانی و اعمال تحریم ها، گفته بود که : شرکت پاکستانی SES که اسم دوم آن "فاروردز" است، در جعل پاسپورت، کارت های شناسایی و دیگر اسناد و مدارک نقش دارد.

ارسال نظر

 
1