خبر فوری

 
 
دو تن از شهروندان افغانستانی به جرم قتل سرگرد لاریب دستگیر شدند
کد خبر :1266400463

18:40 1398/09/14


برچسب ها : افغانی, بزرگ, دستگیری, سرگرد, لاریب,

دستیابی به موفقیت بزرگ در پرونده قتل سگرد لاریب که در اسلام آباد کشته شده بود دو تن از شهروندان افغانی در این ارتباط دستگیر شده اند۔


 

به گزارش راز نیوز امیر ذوالفقار ، بازرس پلیس اسلامی اسلام آباد گفت: دو نفرافغانستانی که در قتل سرگرد لاریب دست داشتند دستگیر شده اند. این دستگیری بعد از دو هفته تحقیق صورت گرفته است که جزئیات بیشتر این پرونده بعدا درمیان گذاشته خواهد شد۔

 

طبق گفته منابع پولیس دو تن از شهروندان افغانستانی به سمت سرگرد لاریب تیراندازی کرده بودند کی یکی از آنها بنام بیت الله و دیگری گل سلیم می باشد۔

طبق منابع پولیس این دو متهم در سرقت و ره زنی نیز دست داشتند۔ شبی که سرگرد لاریب به قتل رسیده شد این دو متهم نزد سرگرد لاریب آمدند و از او خواستاند که گوشی همراه و پول را تحویل آنها بدهد۔

منابع پولیس افزود که بعد از این ماجرا سرگرد لاریب مزاحمت نشان داد ولی این دو نفر مسلح بودند و به سمت وی شلیک کردند که بعلت این شلیک سرگرد لاریب کشته شد۔

ناگفته نماند که در ۲۱ نوامبر در یکی از مناطق اسلام آباد با تیر اندازی به سمت سرگرد لاریب وی را به قتل رساندند۔

همچنین یکی از دوستان نزدیکی سرگرد که هنگام این روداد آنجا بود این حادثه را شرح دادند و اظهار داشتند که دو نفر از افراد مسلح در پارک آمدند و از سرگرد لاریب گوشی همراه  و پول خواستند ولی ایشان  از دادن گوشی همراه خوداری نمودند که در اثر این مزاحمت آنها به ایشان شلیک کردند۔

 

یاد آوری می شود که سرگرد لاریب از ساکنین شهر کراچی بود

ارسال نظر

 
1