خبر فوری

 
 
دو انفجار پیاپی در شهر کویته منجر به جان باختن یک تن و زخمی شدن 10 فرد از جمله نیروی پلیس و خبرنگاران شد
کد خبر :1152469452

14:37 1398/06/15


برچسب ها : انفجار, بلوچستان, تروریست, تروریسم, حزب الاحرار, طالبان, کویته,

درپی دو انفجار پیاپی در نزدیکی شرکت حمل و نقل خصوصی منطقه خیز چوکی شهر کویته، یک نفر جان باخت و 10 فرد من جمله نیروی پلیس و خبرنگاران زخمی شدند.


کویته: به گزارش راز نیوز، درپی دو انفجار پیاپی در نزدیکی شرکت حمل و نقل خصوصی منطقه خیز چوکی شهر کویته، یک نفر جان باخت و 10 فرد من جمله نیروی پلیس و خبرنگاران زخمی شدند.
از طرفی یکی از وبسایت های منتشر کننده اخبار حملات گروه های تروریستی در این رابطه نوشت: نخستین انفجار توسط سیلندر گاز موجود در داخل ترمینال شرکت حمل و نقل خصوصی کانجی در نزدیکی فرودگاه کویته و انفجار دوم نیز درپی انفجار بمب نصب شده در موتورسیکلت خارج از ترمینال رخ داد. هدف از این حملات ساعت 8:30 شب گذشته به وقت محلی پاکستان خودروی نیروی پلیس گزارش شده است، و در اثر انفجار دوم شش تن از تیم رسانه ای و نیروی پلیس زخمی شده و یک نیروی پلیس نیز جان خود را از دست داد.
نیروهای امدادی به طور فوری افراد زخمی و جان باخته را به بیمارستان منتقل کردند و تعداد بالای نیروهای امنیتی نیز به طور فوری در محل حادثه حضور یافته و پس از قرق کردن منطقه، عملیات جستجو را آغاز کردند.
دکتر عبد العزیز یوسفزئی سخنگوی گروه تروریستی طالبان مسئولیت این حملات را برعهده گرفته و اذعان داشت: درپی انفجار بمب کنترل از راه دور نصب شده در داخل موتورسیکلت، خودروی نیروی پلیس به شدت آسیب دیده و خسارت قابل توجه جانی نیز به پلیس وارد آمد.

میر ضیاء الله لانگو وزیر داخلی ایالت بلوچستان در بیانیه ای با محکوم کردن این حملات، گفت: عناصر دشمن درصدد تخریب و خدشه دار کردن فضای امن هستند، این عناصر علاوه بر تخریب فضای امن، درپی ایجاد رعب و وحشت دربین مردم نیز هستند. وی با صدور دستور خطاب به نیروهای امنیتی برای تشدید امنیت، از ارائه خدمات درمانی عالی به مصدومان حادثه خبر داد.

ارسال نظر

 
1