خبر فوری

 
 
دعوت نخست وزیر پاکستان از امام کعبه و دیگر ائمه برای سفر به پاکستان
کد خبر :1368146300

14:01 1400/02/20


برچسب ها : ائمه, امام کعبه, پاکستان و عربستان سعودی, عمران خان, نخست وزیر پاکستان,

عمران خان نخست وزیر پاکستان طی دیدار با عبدالرحمن السدیس امام کعبه و دیگر ائمه از آنها خواست تا برای رشد و توسعه پاکستان دعای ویژه کنند و همچنین طی این دیدار که با امام کعبه و ائمه مسجد الحرام صورت گرفت، عمران خان از آنها برای سفر به پاکستان دعوت کرد.


ریاض: به گزارش راز نیوز| عمران خان نخست وزیر پاکستان طی دیدار با عبدالرحمن السدیس امام کعبه و دیگر ائمه از آنها خواست تا برای رشد و توسعه پاکستان دعای ویژه کنند و همچنین طی این دیدار که با امام کعبه و ائمه مسجد الحرام صورت گرفت، عمران خان از آنها برای سفر به پاکستان دعوت کرد. گفتنی است در این بین شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان، معاون وزیر امور خارجه، طاهر محمود اشرفی دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان نیز حضور داشتند.

نخست وزیر پاکستان تدابیر اندیشیده شده جهت رعایت پروتکل های بهداشتی در دوره وبای کرونا برای حج را مورد ستایش قرار داد و از خادمین حرمین به منظور ارائه تسهیلات به زائران تمجید کرد.

براساس اعلامیه دیدار نخست وزیر پاکستان با امام کعبه، اقدامات عمران خان نخست وزیر پاکستان جهت هماهنگی بین مذاهب و اقدامات امام کعبه به منظور مقابله با اسلام هراسی مورد ستایش قرار گرفت. امام کعبه به نخست وزیر پاکستان جهت انجام سفر موفقیت آمیز به عربستان سعودی تبریک گفت و اظهار داشت: ما برای پیروزی اقدامات نخست وزیر و پاکستان دعاگو هستیم؛
گفتنی است ائمه دعوت نخست وزیر پاکستان برای سفر به این کشور را پذیرفتند، امام کعبه به زودی عازم پاکستان می شود.

ارسال نظر

 
1