خبر فوری

 
دعوت سید نوید قمر از جامعه بازرگانان آرژانتین برای شرکت در نمایشگاه بین‌المللی نساجی کراچی
کد خبر :1354252423

11:21 1401/08/18


برچسب ها : پاکستان و آرژانتین, دولت فدرال پاکستان, سید نوید قمر, نمایشگاه, وزیر تجارت پاکستان, کراچی,

سید نوید قمر وزیر تجارت دولت فدرال پاکستان در جریان دیدار با اعضای جامعه بازرگانان آرژانتین از آنان برای شرکت در نمایشگاه بین‌المللی نساجی موسوم به تکسپو 2023 دعوت به عمل آورد.


بوینس آیرس: به گزارش راز نیوز| سید نوید قمر وزیر تجارت دولت فدرال پاکستان در جریان دیدار با اعضای جامعه بازرگانان آرژانتین از آنان برای شرکت در نمایشگاه بین‌المللی نساجی موسوم به تکسپو 2023 دعوت به عمل آورد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سید نوید قمر وزیر تجارت پاکستان که در سفر دوره‌ای خود در اروپا به سر می‌برد روز گذشته با اعضای جامعه بازرگانان و فعالان تجاری آرژانتین در ضیافت شام در محل سفارت پاکستان در بوینس آیرس دیدار نمود.

در این ضیافت بازرگانان برجسته، رؤسای اتاق‌های بازرگانی، واردکنندگان، نمایندگان اتحادیه فوتبال آرژانتین و دیگر مقامات عالی رتبه این کشور حضور داشتند.

سید نوید قمر در این نشست از تعهد واردکنندگان و تجار برجسته به پاکستان تقدیر نمود و نسبت به طرح و حل تمامی مسائل و مشکلات موجود با مقامات آرژانتینی قول مساعد همکاری داد.

وزیر تجارت پاکستان در ادامه از اعضای جامعه بازرگانان آرژانتینی برای شرکت در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی نساجی(TEXPO 2023) که از 5 الی 7 خرداد ماه سال آتی در مرکز نمایشگاه کراچی برگزار خواهد شد دعوت به عمل آورد.

اعضای جامعه تجار و نمایندگان شرکت‌های آرژانتینی نیز در این دیدار از کمک‌ها و همکاری های وزیر تجارت پاکستان و سفارت خانه این کشور تمجید نمود و نسبت به واردات محصولات از پاکستان اطمینان دادند.

ارسال نظر

 
1