خبر فوری

 
 
دعوت سفیر فرانسه از نخست وزیر پاکستان برای شرکت در مجمع صلح جهانی
کد خبر :1333313246

14:13 1398/04/25


برچسب ها : پاکستان, سفیر, عمران خان, فرانسه,

مارک بیریتی سفیر کشور فرانسه در پاکستان طی برگزاری مراسم بزرگداشت روز ملی فرانسه در سفارتخانه، از عمران خان نخست وزیر پاکستان برای شرکت در مجمع صلح جهانی دعوت کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز، مارک بیریتی سفیر کشور فرانسه در پاکستان طی برگزاری مراسم بزرگداشت روز ملی فرانسه در سفارتخانه، از عمران خان نخست وزیر پاکستان برای شرکت در مجمع صلح جهانی دعوت کرد. در این مراسم علاوه بر خسرو بختیار وزیر برنامه ریزی ،عاشق اعوان وزیر اطلاع رسانی و مقامات دولت فدرال پاکستان، تعدادی از سفرای دیگر کشورها نیز شرکت کردند.
مارک بیریتی در این میان ابراز داشت: مجددا در حال شروع هفتمین مجمع صلح جهانی هستیم و مجمع صلح جهانی در ماه نوامبر در پاریس برگزار خواهد شد. راه حل مشکلات جهانی در همکاری با یکدیگر است، تمامی رهبران بزرگ می‌توانند باشرکت در این مجمع، درخصوص مسائل و حل آنها به گفتگو بپردازند.
به گفته منابع خبری پاکستان، سفیر کشور فرانسه در ادامه سخنرانی خود با دعوت از عمران خان نخست وزیر پاکستان برای شرکت در این مجمع، ابراز داشت، ما خواستار حضور ایشان هستیم. می‌دانیم که عمران خان فردی با مشغله کاری زیاد است، اما شرکت او باعث خوشحالی ما خواهد شد.

ارسال نظر

 
1