خبر فوری

 
 
دعوت خلبانان رژیم صهیونیستی از ولیعهد عربستان سعودی جهت بازدید از اسرائیل
کد خبر :712487562

10:42 1397/11/06


برچسب ها : اسرائیل, رژیم صهیونیستی, عربستان سعودی, محمد بن سلمان,

مایدن بار رئیس انجمن خلبانان هواپیمایی اسرائیل با ارسال نامه ای به محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی، ضمن تعریف و تمجید از وی، از بن سلمان برای حضور و بازدید از اسرائیل دعوت به عمل آورد.


 

ریاض: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری MEM، مایدن بار رئیس انجمن خلبانان هواپیمایی اسرائیل با ارسال نامه ای به محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی، ضمن تعریف و تمجید از وی، از بن سلمان برای حضور و بازدید از اسرائیل دعوت به عمل آورد.

در این نامه که از سوی روزنامه اسرائیلی اورشلیم منتشر گردیده است، رئیس انجمن خلبانان هواپیمایی اسرائیل خطاب به بن سلمان نوشت: شما و من با رده سنی یکسان، در همان سنی قرار داریم که خلبانان شرکت های هواپیمایی تجاری قرار دارند.

وی اظهار داشت: هردوی ما موافق این موضوع هستیم که خلبانان هم سن ما که در حال فعالیت در خطوط هوایی اسرائیل میباشند، شانس زیادی طی دوران زندگی خود برای بهره گیری از تحولات ژئوپلیتیکی منطقه ای دارند که به آنان اجازه پرواز از مسیر هوایی عربستان سعودی، جهت ادامه مسیر به سمت قطر و هند را بدهد.

مایدن بار در ادامه با دعوت از ولیعهد عربستان سعودی نسبت به ایجاد تغییرات، از خلبانان عربستان سعودی خواست در اجلاس هوانوردی اسرائیل به عنوان مهمان افتخاری حضور بهم رسانند.

وی در انتها گفت: ما دست خوشامد گویی را به سمت شما دراز کرده و به عربستان سعودی پیشنهاد میکنیم یک پرواز را بر فراز آسمان های اسرائیل تجربه نماید.

ارسال نظر

 
1