خبر فوری

 
 
دعوت به سرمایه گذاری وزیر امور خارجه پاکستان از سرمایه گذاران مالزی
کد خبر :1670071010

16:11 1398/08/13


برچسب ها : پاکستان, پاکستان و مالزی, سرمایه گذاری, مالزی,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان که درحال حاضر برای شرکت در اجلاس سران در کوالالامپور به‌سر می‌برد، طی دیداری با سرمایه‌گذاران مالزی، از آنها دعوت کرد تا در بخش های مختلف پاکستان سرمایه گذاری انجام دهند.


کوالالامپور: به گزارش راز نیوز، شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان که درحال حاضر برای شرکت در اجلاس سران در کوالالامپور به‌سر می‌برد، طی دیداری با سرمایه‌گذاران مالزی، از آنها دعوت کرد تا در بخش های اطلاعات و ارتباطات، انرژی، مواد غذایی حلال، نفت و گاز، ساخت منازل ارزان قیمت و دیگر بخش های پاکستان سرمایه گذاری انجام دهند. وی افزود، اقتصاد پاکستان در راستای اقدامات مهم صورت گرفته توسط حزب حاکم تحریک انصاف، درحال پیش‌روی به سوی ثبات است. سیاست های مثبت اقتصادی دولت فدرال موجب جلب اعتماد سرمایه‌گذاران خارجی شده و برای نخستین بار طی سه سال گذشته، حجم سرمایه‌گذاری خارجی در پاکستان به بیشترین میزان خود یعنی 340 میلیون دلار رسیده است. دولت برای تسهیل کسب و کار با جدیت درحال تلاش است و این یکی از عللی است که بانک جهانی پاکستان را در فهرست ده کشور تسهیل کننده امر کسب و کار قرار داده است.

 

 

لازم به ذکر است مدیر عامل شرکت نفت و گاز مالزی طی دیدار با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در کوالالامپور، علاقه خود برای سرمایه‌گذاری در بخش انرژی را ابراز داشت.

ارسال نظر

 
1