خبر فوری

 
دشمنان به دنبال ناامنی و برگزار نشدن انتخابات
کد خبر :1902424197

13:09 1397/04/25


ملت باید هوشیار باشد تا بتواند خوب را از بد تشخیص دهد


عمران خان :
دشمن پشت پرده ی ناامنی های اخیر در منطقه است که نمی‌خواهد انتخابات به نحو احسن برگزار شود.
ایشان پس از فاتحه خوانی برای درگذشتگان در حادثه تروریستی 13 جولای و در گفتگو با خبرنگاران افزودند :
که هر حزب سیاسی که باشد باید با مردم صادق باشد و ما با حزب های سیاسی ای که اختلاص و فساد مالی بین آنها رایج است هیچ گاه حکومت تشکیل نمی دهیم بلکه اگه لازم شد به همراه یک حزب دیگر دولت تشکیل می‌دهیم. ودر ادامه افزودند :
دولت مردانی که پس از به قدرت رسیدن همه ی وعده های خود را فراموش می‌کنند این افراد هیچ سودی برای مردم ندارند.
ن لیگ با دیدن باخت خود در انتخابات اخیر می گوید ما نتایج این انتخابات را قبول نداریم ایشان افزودند : این درحالی است که حزب های هم چون ن لیگ و  PPP به دلیل اختلاص و فساد مالی وضع اقتصادی کشور را خراب کرده اند و در کارنامه ی سیاه آنها فساد مالی نیز بیداد می‌کند.
ما برای بهبود وضع اقتصادی کشور برنامه هایی داریم که پس از پیروزی آنها را اجرا خواهیم کرد و با شهادت سراج رئیسانی دشمنان او را از راه خود برداشتند این دشمنان، دشمنان این کشور و ملت هستند که نمی‌خواهند انتخابات به موقع و درست برگزار شود ولی امیدواریم که انتخابات به موقع و در تاریخ معین شده برگزار می‌شود.
یکی از مقامات امنیتی افزود :
دشمنان به ما هشدار داده بودند که نباید انتخابات برگزار شود و درصورت برپایی انتخابات و برگزاری جلسات سخنرانی نامزدها ما به شما حمله میکنیم!؛ ولی ما باید انتخابات را برگزار کنیم تا دشمن را شکست دهیم، همه و همه باید به هم برای امنیت کشور به همدیگر کمک کنیم ایشان در ادامه افزودند که شهباز شريف خواهان این ناامنی ها است.
عمران خان در سخنرانی خود با مطبوعات افزودند که نوازشریف میلیاردها روپیہ از این کشور دزدی کرده و با آمدن نواز شریف همه چیز گرون شد و او بر هر شیئی مالیات می افزود مثلا شیر در آمریکا 68 روپیه و در بریتانیا 40 روپیه است ولی در پاکستان 130 روپیہ این درحالی است که در بریتانیا حداقل درآمد 200هزار روپیه است ولی در پاکستان 15 هزار روپيه ایشان در ادامه گفتند که ما با به قدرت رسیدن خود برنامه های خود درخصوص گرانی و اختلاص و مبارزه با پولشویی را اجرا خواهیم کرد.
پاکستان درسال 1960 که از اختلاص و فساد مالی پاک بود در صنعت و کشاورزی پیشرفت چشم گیری داشت، 25 جولای درس خوبی به رانا ثناء اللہ و عابد شير خواهیم داد و آنها را شکست خواهیم داد.
ملت باید خوب و بد را تشخیص بدهد والا دوباره دزدها بر سر قدرت می آیند.

ارسال نظر

 
1