خبر فوری

 
 
دستگیری ۱۲ عضو وابسته به گروه های ممنوعه طی عملیات دایره مبارزه با تروریسم در ایالت پنجاب پاکستان
کد خبر :884755759

13:56 1402/03/06


برچسب ها : تحریک طالبان پاکستان, تروریست های داعش, داعش, داعش خراسان, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری تروریست ها, سی تی دی,

دایره مبارزه با تروریسم ایالت پنجاب پاکستان به دنبال نگرانی های امنیتی خود اقدام به انجام عملیات های اطلاعاتی در نقاط مختلف ایالت نمود که در نتیجه آن ۱۲ تروریست شناسایی و دستگیر شدند.


پنجاب: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم ایالت پنجاب پاکستان به دنبال نگرانی های امنیتی خود اقدام به انجام عملیات های اطلاعاتی در نقاط مختلف ایالت نمود که در نتیجه آن ۱۲ تروریست شناسایی و دستگیر شدند.

به گفته سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم، طی عملیات های اطلاعاتی در مناطق سرگودها، راولپندی، ملتان، بهاولپور و گوجرانواله ۱۲ تن از اعضای وابسته به گروه های تروریستی داعش و تحریک طالبان پاکستان دستگیر شدند.
به گفته مقامات امنیتی از این تروریست ها مواد منفجره، جلیقه انفجاری، چاشنی انفجاری، نارنجک دستی، چندین قبضه سلاح به همراه مهمات و مقادیر زیادی پول نقد کشف و ضبط گردید.
اسامی تروریست های دستگیر شده به این شرح اعلام شده است: حبیب الرحمان هارون، ضیا، عمران، مدثر، عدیل و فاروق.
برای تمامی تروریست های دستگیر شده پرونده قضایی با عنوان تروریستی تشکیل شده و بازجویی از آنان جهت تکمیل پرونده آغاز شده است.
طبق اعلام مقامات امنیتی پاکستان، تنها طی هفته جاری تعداد ۲۴۹ عملیات مشترک در نقاط مختلف ایالت پنجاب صورت گرفت که در آن ۴۰ فرد مظنون بازداشت شدند. همچنین در جریان این عملیات ها تعداد ۱۲ هزار و ۱۱۲ نفر مورد پرس و جو قرار گرفتند.

ارسال نظر

 
1