خبر فوری

 
 
دستگیری یکی از نوجوانان بلوچ توسط ارتش پاکستان
کد خبر :676837454

19:30 1397/10/15


برچسب ها : بلوچستان, پاکستان,

نیروهای ارتش پاکستان پس از بازرسی یکی از خانه ها در منطقه کیچ ایالت بلوچستان ، نوجوان 15 ساله را پس از دستگیری به جای نامعلومی منتقل کردند.


 

به گزارش راز نيوز، نیروهای ارتش پاکستان پس از بازرسی یکی از خانه ها در منطقه کیچ ایالت بلوچستان ، نوجوان 15 ساله را پس از دستگیری به جای نامعلومی منتقل کردند.

گفتنی است نوجوان 15 ساله از ساکنین منطقه هوشاب استان کیچ مند ایالت بلوچستان است.

گفتنی است خبرهای زیادی از ربوده شدن افراد توسط نیروهای امنیتی پاکستان در حال منتشر شدن هستند، از طرفی خانواده های افراد ربوده شده نیز با تظاهرات خود در مقابل باشگاه خبرنگاران کویته، خواستار بازیابی هرچه زودتر عزیزانشان هستند.

سخنگوی صدای افراد ربوده شده بلوچستان قدیر بلوچ در این رابطه ابراز داشت که مقامات با آزادی 5 یا 10 نفر نمی توانند اذهان عمومی را فریب دهند، باید براساس لیست ارائه شده، افراد ربوده شده را هرچه زودتر آزاد بکنند.

همچنین رئیس اطلاعات جنبش ملی بلوچ با انتشار گزارشی از افراد ربوده شده در ماه دسامبر 2018 میلادی مصادف با آذز 1397 گفت : نیروهای ارتش پاکستان در 48 عملیات انجام شده در ماه مذکوره در بلوچستان، علاوه بر ربودن 65 نفر از افراد بلوچ، در حین عملیات خانه ها را نیز مورد غارت قرار دادند. نیروهای ارتش در عملیات در دیره بگتی نیز بیش از 30 خانه را آتش زدند، این در حالی است که در همان ماه 27 جسد از افراد ربوده شده نیز از مناطق مختلف بلوچستان پیدا شد.

ارسال نظر

 
1