خبر فوری

 
دستگیری یکی از عناصر گروه ملی گرای مسلح "ارتش انقلابی سند" در کراچی
کد خبر :9848028

14:19 1399/12/12


برچسب ها : ارتش انقلابی سندهو دیش, دایره مبارزه با تروریسم, ملی گرایان, کراچی,

طی عملیات مشترک دایره مبارزه با تروریسم و سازمان امنیتی در خیابان دانشگاه میدان موسمیات، سجاد ملقب به ببلو یکی از عناصر گروه ملی گرای مسلح سند موسوم به "ارتش انقلابی سندهو دیش" دستگیر شد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| طی عملیات مشترک دایره مبارزه با تروریسم و سازمان امنیتی در خیابان دانشگاه میدان موسمیات، یکی از عناصر گروه ملی گرای مسلح سند موسوم به "ارتش انقلابی سندهو دیش" دستگیر شد.

براساس گزارش دایره مبارزه با تروریسم، فرد دستگیر شده به نام سجاد ملقب به ببلو از عناصر تروریستی آموزش دیده ارتش انلابی سند است و از وی نارنجک دستی کشف شده است. متهم حین بازجویی طی افشاگری ابراز داشت که مورخ 30 خرداد 1399 در حمله به خودروی رنجر در منطقه لیاقت آباد کراچی همکاری داشته که در این حمله یک شخص جان باخته و 7 نفر به همراه نیروی رنجر زخمی شدند. وی در ادامه اعترافات خود گفت: 18 تیر ماه سال جاری به مغازه ملک عاشق افسر بازنشسته نیروی رنجر حمله کرده بود که او جان باخت و همچنین برنامه حمله به ون چینی ها در 24 مرداد را طرح ریزی کرده بود، به گفته او، این حمله به دلیل عملیات جستجوی نیروهای امنیتی اجرایی نشد.

سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم ابراز داشت که در عملیات های فوق الذکر و دیگر عملیات های خرابکارانه دیگر افراد به نام های بشری شر، سجاد منگریو، سجاد منگیجو، جاوید منگریو، اما بخش ملقب به ادو انقلابی، سارن میرانی، انیس تنیو، سجاد شاه ملقب به سودو سندی نیز به صورت غیر مستقیم نقش داشته اند.

ارسال نظر

 
1