خبر فوری

 
 
دستگیری یکی از اعضای ترور کننده طالبان پاکستان
کد خبر :2107918279

18:15 1397/10/26


برچسب ها : پاکستان, تروریست, تروریسم, سازمان مبارزه با تروریسم, طالبان,

سازمان مبارزه با تروریسم پاکستان طی عملیاتی در منطقه گلشن اقبال کلانشهر کراچی، یکی از اعضای ترور کننده گروه تروریستی طالبان پاکستان را دستگیر کرد .


 

به گزارش راز نيوز، سازمان مبارزه با تروریسم پاکستان طی عملیاتی در منطقه گلشن اقبال کلانشهر کراچی، یکی از اعضای ترور کننده گروه تروریستی طالبان پاکستان را دستگیر کرد .
براساس جزئیات به دست آمده از این خبر، سازمان مبارزه با تروریسم پاکستان طی عملیات موفقیت آمیزی توانست نعیم باجوری از اعضای ترور کننده طالبان پاکستان را دستگیر بکند، وی متهم به انجام بسیاری از عملیات های تروریستی است.

طبق اظهارات سازمان مبارزه با تروریسم، شخص دستگیر شده به عنوان رئیس یکی از احزاب سیاسی در قائد اعظم کالونی بوده است، همچنین وی متهم به همکاری در تیراندازی با یکی از احزاب سیاسی نیز است.
متهم با حمله به ماشین نیروهای پلیس در کلانشهر کراچی موجب جان باختن دو تن از نیروهای پلیس شده بود.
سازمان مبارزه با تروریسم افزود، متهم در بسیاری از حمله های تروریستی علیه نیروهای پلیس نقش داشته است، که پس از دستگیری ، موفق به کشف و ضبط اسلحه و لوازم مسروقه از متهم شدیم.

لازم به ذکر است که سازمان مبارزه با تروریسم طی عملیاتی جداگانه در مزار قائد موفق به دستگیری دو تن از اعضای گروه امارات اسلامیه افغانستان نیز شده است، دو نفر دستگیر شده برای انجام عملیات های تروریستی در افغانستان آموزش های نظامی را گزرانده اند.

ارسال نظر

 
1