خبر فوری

 
 
دستگیری یک عضو مهم تحریک طالبان پاکستان در منطقه داتا دربار شهر لاهور
کد خبر :1874479850

11:20 1400/11/29


برچسب ها : بازداشت, پلیس پنجاب, پلیس لاهور, تحریک طالبان پاکستان, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری تروریست ها, سی تی دی, لاهور, نیروهای امنیتی پاکستان,

دایره مبارزه با تروریسم(CTD) پلیس ایالت پنجاب طی عملیاتی در شهر لاهور مرکز این ایالت یک عضو ارشد و مهم تحریک طالبان پاکستان را بازداشت نمود.


لاهور: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم(CTD) پلیس ایالت پنجاب طی عملیاتی در شهر لاهور مرکز این ایالت یک عضو ارشد و مهم تحریک طالبان پاکستان را بازداشت نمود.

بر اساس اعلام مقامات دایره مبارزه با تروریسم، نیروهای این دایره به همراه نیروهای پلیس و ماموران سرویس های اطلاعاتی شب گذشته پس از دریافت اطلاعات محرمانه مبنی بر حضور تروریست در نقاط مختلف شهر عملیات مشترک خود را آغاز نمودند.

در جریان این عملیات یک عضو ارشد گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان به نام عتیق الله از اهالی کشمیر آزاد(کشمیر پاکستان) در نزدیکی منطقه داتا دربار شهر لاهور بازداشت شد.

طبق اعلام سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم، تروریست بازداشت شده برای انجام بازجویی و تکمیل تحقیقات به محل نامشخص انتقال یافته و برای وی پرونده قضایی تشکیل شده است.

ارسال نظر

 
1