خبر فوری

 
 
دستگیری یک حامی تروریست های داعش در شهر پیشاور
کد خبر :784158356

14:40 1400/11/02


برچسب ها : ایالت خیبر پختون خوا, پلیس مبارزه با تروریسم, پیشاور, تبادل آتش, تروریست های داعش, تیم تحقیقات ویژه, حامیان تروریست, دستگیری, عملیات جستجو, هلاکت تروریست ها,

پلیس مبارزه با تروریسم در تاریخ 30 دی یک حامی تروریست های داعش به نام رضوان الله، ساکن منطقه کنر افغانستان را در یک قبرستان واقع در چهارراه جمیل خیابان رنگ شهر پیشاور دستگیر کرد.


پیشاور: به گزارش راز نیوز | پلیس مبارزه با تروریسم در تاریخ 30 دی یک حامی تروریست های داعش به نام رضوان الله، ساکن منطقه کنر افغانستان را در یک قبرستان واقع در چهارراه جمیل خیابان رنگ شهر پیشاور دستگیر کرد.

نیروهای پلیس مبارزه با تروریسم چند روز پیش پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر حضور چند تروریست در منطقه شهرک سردار در نزدیکی خیابان رنگ شهر پیشاور، عملیات جستجو برای دستگیری تروریست ها را آغاز کردند.

طی این عملیات، تروریست ها با مشاهده نیروهای پلیس مبارزه با تروریسم به سمت آن ها تیر اندازی کردند. طی تبادل آتش بین طرفین 3 تروریست به هلاکت رسیدند و یک تروریست موفق به فرار شد.

از وسایل تروریست های به هلاکت رسیده تعداد زیادی سلاح، مهمات و مواد منفجره کشف و ضبط شد. پلیس مبارزه با تروریسم یک تیم تحقیقات ویژه برای دستگیری تروریست های فراری تشکیل داد و این تیم با استفاده از روش های علمی مدرن یک حامی تروریست های داعش به نام رضوان الله، ساکن منطقه کنر افغانستان را در چهارراه جمیل خیابان رنگ شهر پیشاور دستگیر کرد.از وسایل این حامی تروریست سلاح و متون مذهبی کشف و ضبط شد.

ارسال نظر

 
1