خبر فوری

 
 
دستگیری یک تروریست وابسته به گروه تروریستی لشکر جنگوی در کراچی
کد خبر :1765978853

12:52 1401/07/04


برچسب ها : پلیس مبارزه با تروریسم, تروریست های لشکر جنگوی, دستگیری تروریست ها, سند, کراچی, کشف سلاح,

پلیس مبارزه با تروریسم طی عملیاتی در منطقه صنعتی جدید شهر کراچی، یک تروریست وابسته به گروه تروریستی لشکر جنگوی به نام میرعلی حیدر معروف به میرعلی نواز را دستگیر کرد.


کراچی: به گزارش راز نیوز | پلیس مبارزه با تروریسم طی عملیاتی در منطقه صنعتی جدید شهر کراچی، یک تروریست وابسته به گروه تروریستی لشکر جنگوی به نام میرعلی حیدر معروف به میرعلی نواز را دستگیر کرد.

به گفته مقامات پلیس، تروریست مذکور در سال 2011 طی درگیری در جاده کری شهر دشت شهرستان مستونگ ایالت بلوچستان از دست پلیس فرار کرده بود. طی این درگری برادر تروریست مذکور به نام جمال به هلاکت رسیده بود و برادر دیگر وی به نام مبشر نیز در سال 2015 طی یک درگیری در شهر کویته به هلاکت رسید. یکی دیگر از برادر این تروریست مذکور به نام یاسین، از اعضای مهم لشکر جنگوی است.

مفامات پلیس همچنین اعلام کردند: تروریست دستگیر شده از ترس نیروهای ما مخفی شده بود که نیروهای ما طی عملیاتی وی را دستگیر کردند. وی به دلیل جرایم مختلف در ایالت بلوچستان تحت تعقیب بود و به همین خاطر در شهر کراچی مخفی شده بود. برادر وی نیز در ایران مخفی شده است. بازجویی از تروریست دستگیر شده آغاز شده است. از وسایل تروریست دستگیر شده نیز سلاح کشف و ضبط شد.

ارسال نظر

 
1