خبر فوری

 
دستگیری یک ترور کننده طی عملیات پلیس مبارزه با تروریسم در کراچی
کد خبر :243681353

13:54 1399/12/09


برچسب ها : بازجویی, پلیس مبارزه با تروریسم, جمع آوری اطلاعات, جنبش ملی متحد لندن, دستگیری ترورکننده, رحمان بولا, سند, شهرک بلدیه, عزیزآباد, عملیات, قتل, قتل های هدفمند, کراچی, یاسین معروف به بتک,

پلیس مبارزه با تروریسم عملیاتی در عزیزآباد شهر کراچی با همکاری ادارات حساس انجام داد که طی آن یک ترورکننده وابسته به جنبش ملی متحد لندن دستگیر شد.


کراچی: به گزارش راز نیوز | پلیس مبارزه با تروریسم عملیاتی در عزیزآباد شهر کراچی با همکاری ادارات حساس انجام داد که طی آن یک ترورکننده وابسته به جنبش ملی متحد لندن دستگیر شد.

پلیس مبارزه با تروریسم اعلام کرد: ترورکننده دستگیر شده یاسین معروف به بتک و دادا عضو جنبش ملی متحد لندن بوده و همکار نزدیک رحمان بولا مظنون اصلی فاجعه کارخانه بلدیه می باشد. وی در قتل های هدفمند بسیاری از جمله قتل ماموران پلیس نقش داشته است. وی طی بازجویی اعتراف کرده است که در سال 1998 با کمک رحمان بولا از عارف و اکبر دو مامور پلیس اطلاعات جمع آوری کرده و گروه شکیل سپنا با کمک وی این دو مامور را به قتل رسانده است. وی همچنین با کمک همکارانش یک شخصیت سیاسی را به قتل رسانده است.

یاسین معروف به بتک گفت: با کمک رحمان بولا در یکی از مناطق شهرک بلدیه یک نفر را به همراه عباس ماده برادر کوچکتر یعقوب ماده به قتل رسانده است.

این فرد در گذشته نیز به اتهامات مختلف دستگیر شده بود.

ارسال نظر

 
1