خبر فوری

 
 
دستگیری چهار عنصر لشکر طیبه توسط نیروهای پلیس هند در شهرستان سوپور
کد خبر :744731230

16:29 1401/06/19


برچسب ها : پلیس جامو و کشمیر, تروریست های لشکر طیبه, دستگیری شبه نظامی کشمیری, شبه نظامیان, عملیات نیروهای پلیس هند, لشکر طیبه,

نیروی پلیس جامو و کشمیر اشغالی مدعی شد که 4 شبه نظامی را از شهرستان سوپور بخش سری نگر جامو و کشمیر اشغالی به همراه مقادیر زیادی اسلحه و مهمات دستگیر و بازداشت کرده است.


 

کشمیر: به گزارش راز نیوز | نیروی پلیس جامو و کشمیر اشغالی مدعی شد که 4 شبه نظامی را از شهرستان سوپور بخش سری نگر جامو و کشمیر اشغالی به همراه مقادیر زیادی اسلحه و مهمات دستگیر و بازداشت کرده است.

افراد دستگیر شده به اسامی شاکر اکبر گجری فرزند محمد اکبر گجری ساکن کلوسه باندی پوره، محسن وانی فرزند غلام محی الدین ساکن چنارد بارهموله، همایون شارق فرزند شارق رشید دار ساکن منطقه غوثیه آباد بخش چنکی پوره شهرستان سوپور، فیضان اشرف وانی فرزند محمد اشرف وانی ساکن ندی هل رفیع آباد شتاسایی شده اند.

به گفته سخنگوی پلیس ایالت جامو و کشمیر اشغالی، در تحقیقات اولیه مشخص شده است که شبه نظامیان دستگیر شده وابسته به لشکر طیبه بوده و در حملات به نیروهای امنیتی و غیرنظامیان دست داشته اند.

سخنگوی پلیس در پایان گفت: در پی این دستگیری مقادیر زیادی اسلحه و مهمات از جمله تپانچه چینی، خشاب تپانچه، فشنگ تپانچه و 25 فشنگ کلاشینکوف کشف و ضبط شد.

ارسال نظر

 
1