خبر فوری

 
 
دستگیری و مفقود شدن یک نفر در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان
کد خبر :1665512982

17:23 1399/11/15


برچسب ها : ایالت بلوچستان, بلوچستان, دستگیری, سازمان های حامی حقوق بشر در بلوچستان, شهرستان کیچ, مفقود شدن, منطقه تمپ, نیروهای ارتش پاکستان,

نیروهای ارتش پاکستان طی عملیاتی در نظرآباد منطقه تمپ شهرستان کیچ ایالت بلوچستان یک نفر را دستگیر و مفقود کردند. نام این شخص جاوید فرزند خالد رحیم می باشد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | نیروهای ارتش پاکستان طی عملیاتی در نظرآباد منطقه تمپ شهرستان کیچ ایالت بلوچستان یک نفر به نام جاوید فرزند خالد رحیم را دستگیر و مفقود کردند.

خانواده و بستگان این فرد گفتند: پس از آن که نیروهای ارتش پاکستان با مقاومت خانواده این شخص برای جلوگیری از دستگیر شدن وی مواجه شدند، با زنان و کودکان نیز با خشونت رفتار کردند.

مقامات محلی هنوز هیچ اظهار نظری در این مورد نکرده اند.

لازم به ذکر است که در روزهای گذشته 20 نفر از مفقودشدگان آزاد شده اند اما گزارش مفقود شدن افراد دیگری نیز در حال گزارش می باشد.

روز گذشته دینار مزارانی به همراه 2 فرزندش در منطقه سارون بخش بولان ایالت بلوچستان مفقود شد. نیروهای ارتش پاکستان وی و فرزندانش را به مکان نامعلومی منتقل کردند.

سازمان های حامی حقوق بشر در بلوچستان آزادسازی افراد مفقود شده را یک موقعیت خوب توصیف کرده اما از طرف دیگر به خاطر مفقود شدن افراد دیگر ابراز نگرانی کرده اند.  

ارسال نظر

 
1