خبر فوری

 
 
دستگیری نایب رئیس جنبش لبیک پاکستان
کد خبر :1565767462

17:56 1397/11/13


برچسب ها : آشوب, پاکستان, تظاهرات, لبیک پاکستان,

نیروهای پلیس پاکستان پس از چندی موفق به دستگیری معاون خادم حسین رضوی رئیس جنبش لبیک پاکستان از منطقه عمرزئی چارسده شدند.


 

به گزارش راز نیوز، پس از دستگیری خادم حسین رضوی رئیس جنبش لبیک پاکستان به دلیل برگزاری تظاهرات غیر مسالمت آمیز و وارد کردن خسارات به اموال عمومی و دولتی طی تظاهرات، نیروهای پلیس پاکستان پس از چندی موفق به دستگیری معاون وی از منطقه عمرزئی چارسده شدند.
رئیس پلیس منطقه عرفان الله با تایید خبر فوق اظهار داشت که دکتر شفیق امین معاون خادم حسین رضوی که پس از عملیات دستگیری سران لبیک پاکستان پنهان شده بود را از تظاهرات در حال برگزاری علیه آزادی آسیه زن مسیحی دستگیر کرده ایم.

دکتر امینی نایب رئیس جنبش لبیک پاکستان متهم به مسدود کردن بزرگراه و تظاهرات علیه دولت است. گفتنی است در این تظاهرات که وی متهم به شرکت در آن و خسارت به اموال عمومی و دولتی است، توسط جنبش در سرتاسر پاکستان برگزار شده بود که موجب ویرانی، آشوب و بروز خلل در امنیت این کشور شده بود.

لازم به ذکر است که جنبش لبیک پاکستان دستور به انجام تظاهرات در 4 آذر سال جاری داده بود که این تظاهرات موجب بروز آشوب و ناامنی در این کشور شد. پس از آن نیروهای امنیتی با ورود خود به صحنه ، بسیاری از سران و رهبران این گروه را از ایالت پنجاب و دیگر ایالت های این کشور دستگیر و زندانی کردند.

ارسال نظر

 
1