خبر فوری

 
 
دستگیری مهندس اداره برق کراچی به جرم قتل هدفمند
کد خبر :1957054242

20:21 1398/01/27


برچسب ها : پاکستان, حزب ام کیو ام, دستگیری, سند, کراچی,

پلیس کراچی جاوید معروف به وصی رضا مهندس اداره برق کراچی را به جرم قتل هدفمند از منطقه 13-D آزاد راه لیاری در شهر کراچی به همراه کلت و موتورسیکلیت فاقد پلاک دستگیر کرد.


 

به گزارش راز نیوز، پلیس کراچی جاوید معروف به وصی رضا مهندس اداره برق کراچی را به جرم قتل هدفمند از منطقه 13-D آزاد راه لیاری در شهر کراچی به همراه کلت و موتورسیکلیت فاقد پلاک دستگیر کرد.

به گفته پلیس وی وابسته به حزب ام کیو ام لندن و عضو گروه علی چکنا است که زوهیب پتهان، علی رضا معروف به رضا تی تی، شان حیدر سرباز پلیس و کاکا بنده هم شامل این گروه هستند.

به گفته پلیس، مجرم به گفته علی رضا معروف به رضا تی تی 2 تن را پس از شناسائی به قتل رسانده است. مجرم در بازرسی اعتراف کرده است ندیم صاحب مغازه ابزار فروشی را در منطقه کالا پل و شبیر سبزی فروش را داخل مغازه در منطقه لائنز ایریا به قتل رسانده است. به گفته وی این قتل ها را در سال 2013 میلادی انجام داده است و این افراد عضو گروهای ممنوعه بوده اند.

لازم به ذکر است پلیس و نیروهای امنیتی 10 اسفند 97، 3 تن از افراد وابسته به حزب ام کیو ام لندن را دستگیر کرده بود که در قتل های هدفمند دست داشته اند.

ارسال نظر

 
1