خبر فوری

 
دستگیری فرماندهان و جنگجویان فرانسوی داعشی توسط عراق
کد خبر :1184844915

17:13 1397/12/02


برچسب ها : تروریست, تروریسم, سوریه, عراق,

نیروهای سازمان اطلاعاتی عراق درپی انجام عملیاتی در خاک سوریه، موفق به دستگیری 13 تن از فرماندهان و جنگجویان فرانسوی گروه تروریستی داعش شدند.


 

به گزارش راز نیوز، نیروهای سازمان اطلاعاتی عراق درپی انجام عملیاتی در خاک سوریه، موفق به دستگیری 13 تن از فرماندهان و جنگجویان فرانسوی گروه تروریستی داعش شدند. همچنین خبرها حاکی از ردیابی شبکه بزرگ حمایت کننده مالی گروه تروریستی داعش در عراق نیز توسط سازمان اطلاعاتی این کشور است.

یکی از رهبران قبیله ای استان الانبار به نام قطری العبیدی اعلام کرد که، نیروهای دموکرات سوریه 150 تن از اعضای گروه داعش را در منطقه الباغوز مرزی به نیروهای عراقی تحویل داده اند.

ناگفته نماند که هشام الهاشمی طی پیام تویتری در رابطه با خبر تحویل گرفتن اعضای داعشی گفته است که این افراد تنها برای بازجویی و کسب اطلاعات به دست نیروهای عراقی سپرده شده اند که پس از تخلیه اطلاعاتی در دادگاه های عراق به پرونده هایشان رسیدگی می شود.

از طرفی مصطفی بالی از مسئولین نیروهای دموکرات سوریه ابراز داشته است که در مناطق شرقی سوریه تعدادی از نیروهای تروریستی داعشی باقی مانده اند که پس از تخلیه مناطق توسط شهروندان، نیروها عملیات خود علیه داعش در منطقه را آغاز خواهند کرد.

ارسال نظر

 
1