خبر فوری

 
 
دستگیری عنصر تروریستی طالبان درگیر در حمله به پاسگاه چشمه
کد خبر :108704537

17:11 1398/12/13


برچسب ها : تروریست, تروریسم, جنبش طالبان پاکستان, سازمان مبارزه با تروریسم, کراچی,

نیروهای مبارزه با تروریسم بخش کراچی طی عملیاتی در حوالی منطقه بزرگراه، موفق به دستگیری عنصر تروریستی جنبش طالبان پاکستان به نام محمد زمین معروف به نور اسلام شده اند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| نیروهای مبارزه با تروریسم بخش کراچی طی عملیاتی در حوالی منطقه بزرگراه، موفق به دستگیری عنصر تروریستی جنبش طالبان پاکستان به نام محمد زمین معروف به نور اسلام شده اند.

رئیس پلیس منطقه طی گفتگو با مطبوعات در شرح این عملیات گفت: متهم از منطقه بزرگراه کراچی و با دستیابی به اطلاعات سری و طی عملیات مخفیانه دستگیر شده است. وی در حمله به پاسگاه چشمه در وزیرستان شمالی در سال 2015 نقش داشته که طی این حمله به همراه سرلشکر یحیی، دیگر جوانان امنیتی نیز شهید شدند. محمد زمین پس از این عملیات و تحویل سر شهدا به طالبان، مبلغ 4 میلیون روپیه انعام گرفته بود.

وی افزود: متهم در افغانستان آموزش نظامی دیده و متخصص ساخت بمب است. وی به دلیل از دست دادن یک پای خود و زخمی شدن پای دیگر در اثر حمله پهپادی در افغانستان، خود را برای معالجه از مسیر مرز چمن و سپس بلوچستان، به کراچی رسانده است. از محل عملیات دو عدد نارنجک و رسید مبالغ جمع آوری شده دریافت شده اند.

 

ارسال نظر

 
1