خبر فوری

 
 
دستگیری عضو مرکزی تیم حمله کننده به کنسولگری چین
کد خبر :1282390081

19:26 1397/11/09


برچسب ها : پاکستان, تروریست, تروریسم, چین, سند, کراچی, کنسولگری,

عضو مرکزی و فعال تیم حمله کننده به کنسولگری چین در کراچی پاکستان از شهر شارجه امارات متحده عربی براساس اطلاعات نیروهای مبارزه با تروریسم پاکستان دستگیر شد.


به گزارش راز نیوز، عضو مرکزی و فعال تیم حمله کننده به کنسولگری چین در کراچی پاکستان از شهر شارجه امارات متحده عربی براساس اطلاعات نیروهای مبارزه با تروریسم پاکستان دستگیر شد.

عبدالله شیخ معاون بازرس کل نیروهای مبارزه با تروریسم پاکستان با اظهار موضوع دستگیری عضو مرکزی تیم حمله کننده به کنسولگری اذعان داشت که وی در زمان حمله این تیم به کنسولگری چین در کراچی حضور داشت. وی برای انجام این حمله مبلغ نهصد هزار روپیه را دریافت و بین تیم حمله آور تقسیم کرده بود. قابل ذکر است که شخص دستگیر شده برای انجام حمله و دریافت مبلغ، با خارج از کشور پاکستان ارتباط مستقیم داشت.

این در حالی است که یکی از خبرگزاری های پاکستان به نام نوای وقت هزینه این حمله بر کنسولگری چین در کراچی را یک میلیون و پانصد هزار روپیه اعلام کرده است.

لازم به ذکر است که تیم 3 نفری حمله آور به کنسولگری چین در کراچی در تاریخ یک شنبه 2 دی ماه سال جاری به این کنسولگری حمله کرد، که این حمله موجب جان باختن 2 تن از نیروهای پلیس نیز شده بود. این حمله و درگیری میان افراد حمله کننده به کنسولگری و نیروهای امنیتی به مدت 1 ساعت به طول انجامید که پس از آن افراد حمله آور به هلاکت رسیدند.

ارسال نظر

 
1