خبر فوری

 
دستگیری شورشیان پس از تظاهرات آشوب آمیز اخیر در پاکستان
کد خبر :934300825

16:32 1397/08/13


برچسب ها : پاکستان,

لاهور : در پی تظاهرات برگزار شده در چند روز گذشته و در پی آن، آسیب رساندن به اموال عمومی و خصوصی باعث شد تا مقامات امنیتی پاکستان دست به کارشوند.


لاهور : در پی تظاهرات برگزار شده در چند روز گذشته و در پی آن، آسیب رساندن به اموال عمومی و خصوصی باعث شد تا مقامات امنیتی پاکستان دست به کارشوند. گفتنی است که 61 مورد شکایت نامه علیه افرادی که باعث تخریب اموال عمومی در حین تظاهرات شدند تنظیم شده و درحال بررسی است. در لاهور نیز 11 مورد شکایت نامه تنظیم شده است که در آن اسامی خادم حسين رضوی، پیرافضل قادری از رهبران جنبش لبیک یا رسول الله و جنبش لبیک پاکستان و 500 نفر دیگر به چشم می‌خورد. از منطقه کورنگی / کراچی نیز دو نفر دستگیر شدند. براساس اخبار منتشر شده، تصاویر افرادی که باعث و بانی خسارت های وارده بوده اند نیز منتشر شده است.

لازم به ذکر است که در مناطقی همچون : فیصل آباد، ضلع قصور و اسلام آباد نیز به ترتیب، 34، 12 و 2 شکایت نامه درج شده است. گفتنی است که مظنونین متهم به اقدامات تروریستی نیز هستند.

در شهر کراچی نیز درپی این تظاهرات غیر مصالمت آمیز 12 شکایت نامه درج شده است. طبق گفته های پلیس : پس از دیدن ویدئو دوربین های مدار بسته و شناخت افراد مجرم، آنها را دستگیر خواهیم کرد. در منطقه کورنگی شهر کراچی نیز دو مظنون دستگیر شده و علیه آنان شکایت نامه نیز مندرج شده است.

علاوه بر آن گفتنی است وزارت داخلی پاکستان شروع به منتشر کردن تصاویر افراد شورشی کرده است. این تصاویر از منابع خاص و منابع عمومی همچون دوربین های مدار بسته به دست آمده است. این درحالی است که وزارت داخلی از مردم خواستار کمک و همکاری با نیروهای امنیتی در این رابطه شده است.

ارسال نظر

 
1